Treceți la conținutul principal

Runa Ria lanseaza piesa "Da-mi Pace", Liviu Teodorescu revine cu "M-ai Mintit", iar Shakira si Ozuna au lansat hitul "Monotonia"

 


Producatoarea si talentata artista rusoaica Runa Ria, lanseaza un nou hit in colaborare cu Husnah, care se numeste "Da-mi Pace".Noua piesa suna foarte bine, are un vibe pozitiv si demonstreaza ca artista a pus mult suflet cand a creat acest hit.Pe langa toate astea piesa are si ceva unic, este in 4 limbi:română, engleză, swahili și luganda.Iata ce a declarat simpatica artista in exclusivitate pentru blogul nostru:"Povestea acestei piese a început acum 5 ani. Mulți dintre voi știți deja că toate piesele mele sunt bazate pe experiențele mele personale. Ceea prin ce treceam atunci a fost incredibil de toxic și dureros, și a durat multe luni, dar am pus punct, și acela a fost momentul în care am decis să compun acest instrumental și versurile ca să-mi exprim sentimentele. Limba română, cu toate că îmi e străină, tot e preferata mea, însă am vrut să transmit acest mesaj și celui care m-a "inspirat", iar el nu e român. Am început să caut o a doua voce printre conaționalii lui. Am contactat vreo 7-8 persoane, dar nimeni n-a făcut nimic. După aia a urmat o perioadă grea, în care eu am întrat în depresie, au apărut multe probleme de sănătate și am fost nevoită să renunț la muzică. Așa au trecut câțiva ani. Primăvara asta, am găsit niște piese în limba swahili care mi-au plăcut enorm, și mi-a venit o idee... Dacă piesa asta e menită să fie făcută cu cineva mult mai bun decât toți acei oameni care nu au mișcat un deget? Poate caut în locația greșită? Pe de alta parte, nu cunosc pe nimeni din Africa de Est, unde limba swahili e oficială. Gândurile astea îmi treceau prin cap tot mai des, până când...E miracol, însă după 2-3 săptămâni de când ideea asta mi-a venit în minte (și doar 5 prieteni știau!), mi-a scris o cunoștință din Uganda, care e manager muzical. M-a întrebat dacă ar fi posibil să colaborez cu o artistă de-a lui. Și când am văzut despre cine e vorba, nu mi-am putut crede ochilor... Deja știam piesele Husnei de la unul din cei mai buni prieteni ai mei care e ugandez - el îmi trimite multe piese de-ale lor. Dar niciodată n-aș fi crezut că tocmai cu ea voi lucra într-o zi! Și când am aflat că ea cântă în swahili, am zis "da!" fără să stau pe gânduri. Le-am trimis piesa ei și managerului ei, și reacția lor a fost aceeași: au zis "da!" imediat. La început eu nu puteam să cred, părea prea bun pentru a fi adevărat, și mă gândeam că iar va fi alt eșec, dar... Ce pot să zic? După atâția ani petrecuți în căutarea duetului perfect, l-am găsit într-un loc neașteptat. Am fost super emoționată când în sfârșit mi-am auzit piesa cântată de altcineva - și nu de o voce oarecare, ci de Husna! Pe lângă talentul ei, e și super dulce ca persoană, și eu sincer cred că are un viitor bun în industria muzicală. Cât despre piesa noastră, este în 4 limbi: română, engleză, swahili și luganda. Versurile sunt disponibile pe Youtube.Dragi prieteni, vă mulțumesc pentru atenție și că ați citit până aici. Sper să vă placă această piesă, pentru că tot ce fac, eu fac din suflet pentru alte suflete, și susținerea voastră înseamnă mult pentru mine. Vă îmbrățișez cu drag!A voastră, Runa Ria."

Liviu Teodorescu a lansat single-ul „M-ai mințit”, pentru care a filmat un videoclip alături de soția lui, Iulia, în unele dintre cele mai spectaculoase locații din Dubai. Melodia „M-ai mințit” este compusă de către Liviu Teodorescu, iar producția a fost realizată de către George Emanuel Călin. „Sunt deja la a treia colaborare cu Manuel Riva pe partea de producție și cred că piesa „M-ai mințit” este unică. Clipul este filmat de Trandafilm și Alex Mureșan, în Dubai, în niște locații superbe. Am fost în deșert, dar avem și cadre de la înălțime, cu zgârie-nori. Sound-ul piesei este foarte fresh și sper să va prindă!”, a declarat Liviu Teodorescu. Liviu Teodorescu și Iulia au îmbinat utilul cu plăcutul, iar la începutul lunii septembrie au ajuns în Dubai pentru o vacanță, care s-a concretizat și în realizarea videoclipului, pentru care Liviu a filmat cu Ionuț Trandafir și Alexandru Mureșan. Filmările au avut loc în Dubai, la The View At The Palm (Nakheel), situat la etajul 52 al iconicului Palm Tower, oferind o vedere panoramică, 360 de grade a Palm Jumeirah, Arabian Gulf și mult peste; la EMAAR Dubai Sky Views: Sky Views Slide, Sky Views Observatory & Sky Views Edge Walk, locul de unde poți admira Downtown Dubai de la 220 metri, poți alunecă pe un tobogan de sticlă situat la aceeași înălțime sau poți avea experiență unică a mersului pe o margine exterioară situată la etajul 53, la Al Qudra Dubai Deșert în Câmpul Orient Tours, de unde experiența răsăritului nu poate fi egalată; la AURA SKYPOOL, cea mai înalta piscină infinită 360 de grade din lume, situată la 200 de metri în aer cu o panorama incredibilă a orizontului Dubaiului, a Palm Jumeirah și Arabian Gulf.


Shakira a lansat un nou single, „Monotonia“, în care „vorbește“ despre ruptura a ceea ce părea a fi relația perfectă.În primul clip lansat după terminarea relației - piesa „Monotonia“, un duet cu rapperul portorican Ozuna -, Shakira face referiri evidente, prin versuri și imagini, la fostul său iubit, starul FC Barcelona Gerard Pique, relatează Billboard. „Nu a fost vina ta, nu a fost vina mea/ A fost vina monotoniei/ N-am spus niciodată nimic, dar m-a durut/ Știam că se va întâmpla asta (...) Dar, brusc, nu ai mai fost același/M-ai părăsit din cauza narcisismului tău“, sunt câteva dintre versurile melodiei. Clipul are o puternică încărcătură emoțională chiar de la primele secvențe: Shakira, înlăcrimată, într-un supermarket, este „spulberată“ cu o bazooka de un bărbat, iar inima ei însângerată ajunge pe jos. Cântăreața încearcă să-și protejeze inima de cei care o calcă în picioare, iar la finalul clipului o încuie într-un seif. Fanii au remarcat rapid că bărbatul din videoclip poartă un hanorac alb și pantaloni de jogging gri, ținută asemănătoare cu una dintre cele purtate de Pique în videoclipul „Me Enamore“ (2017), al Shakirei. În mesajele postate în rețelele sociale, fanii sugerează că bărbatul care o împușcă în Shakira în clipul „Monotonia“ îl reprezintă pe Pique.Clipul a fost regizat de Shakira și de Jaume de Laiguana, care a mai semnat, în trecut, alte videoclipuri ale artistei columbiene („Gypsy“, „Las de la Intuicion“).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)