Treceți la conținutul principal

Alina Lucy David:"Pastrați prospețimea iubirii,inima curată și încrederea că Iubirea este Energia magică din Univers!"

 


Alina Lucy David este o poeta talentata,frumoasa si plina de energie pozitiva,care a ales sa-si deschida sufletul in fata noastra si sa ne acorde un interviu in exclusivitate.

R:Cine este Alina Lucy David?

A:Alina Lucy David este o poeta la inceput de drum,o mamă devotată pentru cei trei copii.O persoană dornică să-și arate frumusețea sufletească prin creatie si muzică,un om altruist,care inspiră prin poezie si naturalețe.

R: De curand ai lansat o carte de poezii.Care este mesajul poeziilor tale?

A:Poeziile mele se adresează celor care cred in ei inșiși,in talent si propria forța interioară.

R:Cum iți găsești inspirația pentru scris?

A:Îmi găsesc inspiratia in viata mea,in gândurile mele,sentimentele spontane,in natura si foarte mult mă inspiră, oaza mea de liniste ,mai exact, marea...

R:Ce preferi Valentine ’s Day sau Dragobetele?Ce inseamna pentru tine aceasta zi?

A:Prefer să exprim iubirea pentru sotul meu,in fiecare zi,nu doar de Sf.Valentin sau Dragobete.Simbolic,aleg Dragobetele pur românesc.

R:Oare cum e sa-ti naufragieze barca dragostei pe o insula pustie si sa nu ai posibilitatea sa te hranesti decat cu dragoste ?

A:Dragostea este o hrană spirituală in orice spatiu si timp.

R:Ce planuri de viitor ai?

A:Imi doresc să scriu o nouă carte si să fiu apreciata de câti mai multi cititori.Imi doresc in acest an să calătoresc in frumoasa noastră țară,România, mai  mult decât am facut-o până în prezent.Alt plan de viitor ar fi să ies din zona de confort si să experimentez ceva nou .

R:Un mesaj pentru toti indragostitii din Romania si pentru cititorii acestui blog.

A:Pastrați prospețimea iubirii,inima curată și încrederea că Iubirea este Energia magică din Univers!

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)