Treceți la conținutul principal

Sean Norvis:"Bucuria cea mai mare o gasesc in lucruri marunte..."


Sean Norvis este un producator muzical/Dj foarte talentat din Romania, care a reusit prin piesele si remixurile sale sa cucereasca inimile ascultatorilor de muzica buna din intreaga lume.De sarbatori, i-am luat pentru voi un interviu in exclusivitate. 

R:Cum a fost anul 2017 pentru tine? 
S:Anul 2017 a fost un an excelent mai ales din punct de vedere muzical.AM lansat piese precum:"Over" feat Dave Baron, care a ajuns pozitia  29 in top 500 piese 2017 ca vanzari. Am lansat piesa "Summertime" feat Geo Da Silva & DJ Combo & DJ Kizami care a facut peste 300.000 vizualizari pe Youtube. Am lansat o piesa de suflet la SYL Recordings "Afraid to feel" feat Mr. Pit & Justine Berg la care vor urma in curand si cateva remixuri, o competitie organizata de SYL Recordings, castigatorii fiind anuntati inainte de Craciun. Am lansat "Bells from Beijing" feat Alexandra Mitroi & Kp London fiind prima piesa in care am folosit tobe, percutii si chitari reale. Am aparut pe compilatii precum Ibiza 2017 si Amsterdam 2017. Am lansat in sfarsit si piesa "Gypsy Mama" feat Geo Da Silva la care am lucrat aproximativ 7 luni, iar spre final de an o compilatie cu top 10 piese Sean Norvis selectate de SYL Recordings + 1 bonus track "Broken Dreams Boulevard" feat mezosoprana Andreea Ilie, in care string-urile sunt vocea artistei.
R:Au inceput sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion? 
S:Ca in fiecare an atat de Craciun cat si de Revelion voi mixa si voi sarbatori la club cu familia si prietenii sau ei sarbatoresc cu mine...
R:Ce cadou iti doresti de la Mos Craciun?
S:Hmm. greu de spus, dar bucuria cea mai mare o gasesc in lucruri marunte, nu pot sa zic ca imi doresc ceva maret sau un anumit lucru. Imi doresc sa pot continua sa produc muzica, sa evoluez, sa am un sunet mai clar si cat mai multe instrumente reale.
R:Ce asteptari ai de la 2018? Profesional si personal!
S:Personal imi doresc sa calatoresc cat se poate de mult.Profesional, mister...
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
S:Le multumesc tuturor celor care ma urmaresc si ma sustin. Va urez Sarbatori fericite, multe impliniri si un an nou cat mai bun! Va pupa Sean!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)