Treceți la conținutul principal

Runa Ria:"Nu m-as supara daca as primi de la Mos Crăciun un milion de euro sau o casa noua undeva in Cabo Verde!"



Focoasa si talentata rusoaica Runa Ria(Andreea) e o artista care a reusit sa isi incante fanii de fiecare data cu piese frumoase si cu surprize deosebite.De data aceasta artista care a invatat limba romana din dragoste pentru Romania, ne-a acordat un interviu special si exclusivitate despre sărbătorile de iarna.

 R:Cum a fost anul 2017 pentru tine?
A:Pe plan profesional nu pot sa zic ca am fost foarte productiva in 2017 ca si producatoare muzicala, avand in vedere ca n-am avut inspiratie pana la sfarsitul lui septembrie. In ianuarie am scos o piesa kizomba, dar am lucrat la ea de prin iulie 2016. Am tot cautat cu cine s-o fac, o idee destul de crazy si dificil de realizat mi-a venit in minte: sa o fac in 2 limbi, romana si caboverdiana. Dar nu stiam niciun artist din Cabo Verde. Peste 2-3 luni intamplator am dat de Aderito Depina si i-am propus sa lucram impreuna, el imediat a zis da, si ideea mea a devenit realitate. Apoi a urmat o perioada lunga in care n-am sustinut niciun concert si n-am compus nicio piesa, insa la inceputul verii mi-a venit alta idee pe care defapt o purtam de cativa ani buni: sa-mi adun prietenii si sa organizez un concert in care sa fiu doar eu - concertul meu solo, unde sa invit si alti artisti. Eram sigura insa ca ma va costa, totusi nimeni nu iti da un club intreg pe gratis sa faci ce vrei, si ca va fi greu sa adun pe toti, de aceea mi-a fost un pic teama sa incerc. Noroc ca eu fac parte din acea categorie de oameni despre care se spune ca sunt nebuni (in cel mai bun sens al cuvantului), dar fac tot posibilul ca sa obtina ce vrea. Acum vreo 5 ani i-am zis in gluma prietenului T-RoMaN ca va veni o zi in care voi aduna multa lume si voi canta, iar el va ajunge in Moscova sa participe pe post de Dj-ul meu. La sfarsitul lui iunie am inceput sa visez in fiecare noapte ca fac show intr-un club anumit, in care am cantat o data in realitate. In vis purtam o rochie rosie lunga, ca la ceremoniile Oscar si Grammy, iar printre spectatori era un fost prieten al meu cu niste amici ai sai. Inainte de show m-am machiat la intrare si de acolo am pasit spre scena cu microfonul in mana...
“Premonitiile” au durat 2 saptamani, dupa care am zis sa gasesc contactele organizatorilor de la clubul respectiv si sa-i intreb daca se poate (cine stie?) organiza un asemenea concert acolo. Cand i-am contactat, mi-au zis sa astept pana vor lua o decizie, si abia atunci premonitiile au disparut. Peste o saptamana de tacere totala din partea lor, m-am gandit ca n-a fost sa fie, asta e, si am inceput sa caut alte cluburi. Insa raspunsul a venit fix in clipa in care am crezut ca totul e pierdut. Si a fost unul pozitiv. Asadar, urmand scenariul visului meu, am inceput sa caut rochie. Aici in Rusia n-am gasit nimic, asa ca am decis sa caut peste hotare. Dar cand am gasit-o si am platit comanda, vanzatoarea a spus ca livrarea va dura vreo 30-40 de zile, ceea ce insemna ca ar fi intarziat. Disperata, mi-am cumparat inca una, diferita. Din fericire, ambele comenzi au sosit cu 2 zile inainte de ziua mea, si pe 16 august T-RoMaN a fost aici sa controleze sunetul si sa puna piese in timp ce ma machiam la intrare, la masa din sala clubului statea fostul meu prieten cu niste amici-conationali ai lui, si dupa ce vocea din boxe a anuntat “Doamnelor si domnilor, Runa Ria!”, in lumina reflectoarelor am aparut eu in rochie rosie si cu microfonul in mana. Totul a decurs exact cum se planuia. 
In iulie am mai avut un concert in alt oras, si anume in Saint-Petersburg. Eram invitata speciala, m-a chemat o prietena DJ-ita. In octombrie am lansat o balada-pop numita “Dial my number”, bazata pe amintirile mele, si am primit un feedback foarte pozitiv. Momentan astept cu nerabdare 24 decembrie: am fost chemata sa cant in unul din cele mai mari si cele mai bune cluburi de kizomba din Moscova. Voi prezenta o piesa in limba romana pe care inca nimeni n-a auzit-o, este in proces, si inca una in limba caboverdiana pe care am lansat-o alaturi de artistul caboverdian Ralphy, care m-a invitat sa inregistrez niste fraze vocale si s-o mixez pentru el. Se numeste “Tchora” – “Plange”, a fost lansata pe 4 decembrie si povesteste despre momentele prin care trecem noi toti: despartire, disperare, sperante distruse. N-am avut ocazia sa vi-o prezint aici, asa ca o fac acum. Stim ce se intampla in adancurile sufletului atunci cand moare iubirea, cand nu mai ramane nimic din ceea ce parea frumos. “Tchora” e o melodie plina de durere. Am simtit durerea pe care Ralphy a exprimat-o prin muzica. Stiu exact ce a vrut sa spuna, si ma regasesc in piesa asta. Cu totii patim sa ne indragostim, dar cu timpul incepem sa observam ca lucrurile se schimba spre rau, chiar daca suntem buni cu el/ea. Intr-o zi ne despartim, persoana se simte fericita, probabil deja e intr-o alta relatie, iar noi inca murim de dorul ei si ne intrebam unde am gresit. Insa fericirea ei nu dureaza mult fiindca pateste la fel. Atunci se intoarce la noi, dar cu toate ca sufletul ne e sfasiat, nu mai putem s-o primim inapoi. Si persoanei nu ii mai ramane nimic altceva decat sa planga si sa regrete pentru ca n-a stiut sa pretuiasca. Asta reflecta “Tchora”. E prima oara cand am incercat sa cant in limba caboverdiana – criolo. Si pot sa zic cu mandrie ca am reusit.
R:Au inceput sarbatorile de iarna! Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
A:Sincer, nu m-am pregatit. Nu stiu de ce, dar inca nu simt spiritul sarbatorilor, pana si sa fac curat mi-e lene. Dar asa cum am mai zis, pe 24 decembrie am show, asta este cadoul meu de Craciun, si pentru asta ma pregatesc, da. Iar noaptea dintre ani cel mai probabil o voi petrece singura. Poate o sa ies pana afara dupa miezul noptii. Am invitat niste amici, insa n-au dat niciun raspuns pana acum. Dar o sa fac mancare, pun niste muzica, lumanari si voi fi online. Inca am timp sa scot bradul de la balcon si sa-l pun la loc, ca am impodobit doar palmierul din bucatarie si parca nu e acelasi lucru [rade].
R:Ce cadou iti doresti de la Mos Craciun?
A:M-am suparat pe Mos Craciun ca a uitat drumul spre mine [rade]. Asa ca acel mos care imi poate oferi tot ce vreau sunt chiar eu. Dar o piesa noua si putina promovare n-ar strica[rade].Ah da... nu m-as supara daca as primi de la Mos Craciun un milion de euro sau o casa noua undeva in Cabo Verde(Republica Capului Verde)!
R:Ce asteptari ai de la 2018? Profesional si personal!
A:Ca de obicei, imi doresc sa fiu sanatoasa, sa am succes in cariera mea muzicala, sa calatoresc si sa-mi gasesc locul in aceasta lume si eventual jumatatea...
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
A:Dragi prieteni,va doresc sarbatori fericite alaturi de cei dragi, sanatate, bucurie, prosperitate si mult noroc. Fiti mai buni, iubiti-va mult, si sa vi se indeplineasca toate dorintele! Ne auzim in 2018!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)