Treceți la conținutul principal

Ovylarock:"Mi-as dori sa fiu pe mainstage ca artist la macar 10 festivaluri de muzica EDM."


Ovylarock (Frent Ovidiu) este un producator muzical/Dj foarte talentat din Romania, care a reusit prin piesele si remixurile sale sa cucereasca inimile ascultatorilor de muzica buna din intreaga lume.Genurile abordate de catre Ovylarock sunt EDM/Progressive House/Deep House.De sarbatori, artistul ne-a acordat un interviu foarte interesant in exclusvitate.
R:Cum a fost anul 2017 pentru tine?
O:Anul 2017 a fost foarte productiv din punct de vedere al carierei mele muzicale, in ianuarie mi-am infiintat propria casa de discuri Harmor Records care aduna din ce in ce mai multi artisti din toata lumea iar cat despre piesele care au fost lansate anul acesta s-au bucurat de suport international de la mai multi Dj foarte cunoscuti.
R:Au inceput sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
O:De Craciun voi merge intr-o scurta vacanta in Amsterdam, iar de Revelion as vrea sa vad focurile de artificii in Londra pentru ca nu am avut sansa inca sa le vad.
R:Ce cadou iti doresti de la Mos Craciun?
O:Sincer ar fi mai multe cadouri dar daca ar fi sa aleg unul ar fi legat de cariera muzicala si anume mi-as dori sa fiu pe mainstage ca artist la macar 10 festivaluri de muzica EDM.

R:Ce asteptari ai de la 2018? Profesional si personal!
O:In 2018 voi avea multe surprize pe plan profesional am in lucru multe piese unele dintre ele aproape gata si multe colaborari cu artisti internationali foarte talentati iar pe plan personal as zice ca voi fi optimist si voi incerca sa fac ceea ce imi place si ma face fericit.
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
O:Multumesc lui Lucian pentru ocazia acestui interviu, iar fanilor si cititorilor sarbatori fericite alaturi de cei dragi si familie si un an nou cat mai prosper.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)