Treceți la conținutul principal

Myra Denise:"Imi doresc ca anul acesta Mos Craciun sa imi aduca multa putere de a invinge toate obstacolele..."




Myra Denise este o tanara foarte sexy si talentata, care e la inceput de drum in industria muzicala din Romania, reusind sa atraga atentia cu piesa "Melodrama".Plina de ambitie, tanara artista vrea sa ajunga cat mai sus in topuri si in inimile fanilor. Cu ocazia Sarbatorilor de Iarna, simpatica artista ne-a acordat un interviu foarte interesant in exclusivitate.

R:.Cum a fost anul 2017 pentru tine? 
M:Pentru mine anul 2017 a fost un an bun, cu realizari,dar in acelasi timp au fost si perioade grele.
R:Au inceput sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
M:Sarbatorile mele preferate , Craciunul si Revelionul le voi face alaturi de familie.De Craciun imi voi vizita sora in Franta.Pentru mine aceasta este o sarbatoare la care trebuie sa fim uniti ca o familie si sa aratam cat de mult ne iubim.
R:Ce cadou iti doresti de la Mos Craciun?
M:Imi doresc ca anul acesta Mos Craciun sa imi aduca multa putere de a invinge toate obstacolele, iar din punct de vedere material nu pot sa zic ca imi doresc ceva anume.
R:Ce asteptari ai de la 2018? Profesional si personal!
M:Imi doresc din suflet si ma rog la Dumnezeu ca anul 2018 sa fie un an mai bun,sa reusesc in tot ce mi-am propus din punct de vedere personal, cat si profesional si sa imi tina familia sanatoasa,fericita si unita!
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
M:Dragii mei, va doresc tuturor din suflet ca Mosul sa va umple casa de bucurii,sanatate si fericire, ca asta este cel mai important. Daca va doriti un lucru material si nu vi-l puteti permite, nu va descurajati pt ca este greu pentru multi, dar muncind o sa aveti tot ce va doriti, asa cum fac si eu la randul meu. Nu imi e usor, dar daca avem sanatate si o familie care sa ne fie alaturi, atunci o sa avem cele mai mari sanse de reusita! Va pup dulce si sa ne revedem cu bine in anul 2018!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)