Treceți la conținutul principal

Maskone(Florin Maxineanu):"Nu ma pregatesc de sarbatori,sunt pregatit in fiecare zi!"



Florin Maxineanu s-a remarcat ca prezentator tv, cantaret de muzica etno si muzica dance. El a devenit foarte cunoscut, dupa ce in anul 2004 si-a facut aparitia in show-ul TV "TAXI DRIVER" de la Naţional TV.Au urmat emisiunile "3 ceasuri", "Varzaneata",la Kanal D emisiunile "Testul de rezistenta","Cafeaua de dimineata" realizata impreuna cu Andrei Duban si "Te vreau langa mine". Pe plan muzical: A cantat in Trupa Varza inainte sa urmeze o cariera solo. Primul sau cantec este "De ce", lansat in 2010. Piesa "De Ce" a lui Florin Maxineanu a beneficiat de un videoclip premiat la festivalul Filmul de Piatra in ianuarie 2011. In prezent, artistul revine in atentia noastra cu un nou nou proiect foarte interesant, despre care ne-a acordat un interviu în exclusivitate.
R:De ce ai ales sa-ti schimbi numele de scena?De ce Maskone?
M:Eu de mic sunt poreclit "Mască",nu ma intrebati de ce...a fost o gluma de moment facuta de prietenii mei si asa a ramas.Uneori imi este greu sa raspund cand cineva ma striga Florin,m-am obisnuit cu "mască"...si tot cu prietenii mei eram cand am decis sa aleg numele acestui proiect,Maskone.Este ceva la care tin enorm,este un proiect pe care am sa il cresc frumos si cu grija,este un proiect pe care l-am inceput intr-un moment greu din viata mea.Maskone este cel mai bun prieten al meu,este singurul care ma "bărfeste" frumos...el spune lumii tot ce vorbesc eu cu el,toate secretele mele,toate trairile mele,dar o face pe muzica...si cand vine vorba de muzica nu ma supar!Muzica este locul in care omul isi spune TOT...bucuria, tristetea, dragostea,locul unde iti asumi ce spui si ce vine din sufletul tau.Chiar daca unii spun ca o faci prost,ca nu ai voce, ca nu ai talent,eu mereu am mers inainte pentru ca am stiut ca exista altii care se regasesc in ce fac eu...fac muzica pentru mine....bun sau prost,las ceva in urma mea...deci eu sunt cu altii,nu ma intereseaza ce spun unii!
R:Ce melodie din repertoriul tau, crezi ca te reprezinta cel mai mult?Care este mesajul muzicii tale?
M:Hmm...melodia care ma reprezinta cel mai mult,habar nu am,pe cuvant.Nu stiu de ce spun asta...imi plac toate la fel de mult.Eu cand compun o melodie devine copilul meu instant si nu cred ca un parinte isi poate iubi un copil mai mult si pe altul mai putin...am inteles perfect intrebarea...care ma reprezinta?da... si ma repet,imi plac toate si ma regasesc in toate,iar mesajul muzicii mele este asta: nsjcievdklabbak *@83&&*8*#*hbsjsk... si ma bucur ca din ce in ce mai multi oamenii il inteleg!

R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
M:Nu ma pregatesc de sarbatori,sunt pregatit in fiecare zi!Pentru mine in fiecare zi este sarbatoare,trebuie sa fim buni zilnic,sa ne iubim zilnic,nu doar de sarbatori!Sarbatorile trebuie sa le CINSTIM...poti manca in orice zi caltabos,sarmale si te poti imbraca frumos in orice zi si poti merge oricand la cei dragi sa le spui cat de mult ii iubesti sau sa le faci un cadou...Ma opresc aici cu răspunsul la aceasta intrebare este ffff delicat...stiu decat atat: DUMNEZEU ESTE TOT SI PESTE TOT,zi de zi, noapte de noapte!
R:Ce asteptari ai de la 2018? Profesional si personal! 
M:Profesional vorbind imi doresc sa scot cel putin zece piese si sa fac macar doua videoclipuri,dar cel mai mult imi doresc sa fac o piesa pe care sa o cant cu fata mea Giulia.Personal vorbind,imi doresc sa ma regasesc pe mine pentru ca sunt un pic ratacit...(ale vietii valuri).
R:Ce gen de muzica preferi?
M:Eu ascult orice gen...muzica este terapie.

R:Care ti se pare cel mai greu lucru când vine vorba despre cariera în muzica si in televiziune? Dar cel mai frumos?
M:Nimic nu e greu,insa muzica e una si televiziunea este alta...In muzica deciziile imi apartin in totalitate...televiziunea este cel mai frumos microb pe care il capeti, odata ce ai pasit in JUNGLĂ...este o jungla unde nu Leul este regele animalelor,acolo serpii predomina si eu fac parte din jungla,dar mereu am fost iepuras...
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
M:SA FIM SANATOSI SI BUNI!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)