Treceți la conținutul principal

Alina Eremia ,Lora,JO,Adrian Sina,Grasu XXL,El Nino,Mellina si Anuryh au lansat piese noi




Alina Eremia feat. Grasu XXL – Imi dai curaj 
Alina Eremia se pregăteşte de lansarea primului ei album "360", eveniment ce va avea loc pe 1 noiembrie.Prima piesa dupa acest album este in colaborare  cu Grasu XXL si se numeste " Imi dai curaj ".
"Întotdeauna sa ai curaj sa îți asculti inima! Un single care completează filmul albumului 360 pe care îl lansez pe 1 Noiembrie, o colaborare care ma onorează cu Grasu XXL și o piesa in care am pus cea mai multă emoție! Despre noi și despre #Curaj.", a scris artista pe pagina ei de Facebook.
Lora – Ramas bun 
Frumoasa si talentata Lora a lansat un nou hit, care se numeste "Ramas Bun", o piesa de dragoste ce transmite un mesaj puternic de durere si regret in apropierea despartirii.Versurile piesei "Rămas bun" au fost scrise de Lora împreună cu băieţii de la DOMG (Dorian Oswin şi Mihai Gruia), iar de producția piesei s-a ocupat echipa de la Hahaha Production.
El Nino feat. JO - Eu Stiu 
Dupa ce acum un an lansau prima piesa impreuna, intitulată "Pentru Liniște", El Nino și JO revin cu o nouă melodie, care se numestre "Eu știu" .Melodia a fost compusă de El Nino, JO și Spectru și suna foarte bine, reusind sa atraga atentia inca de la prima ascultare.
Adrian Sina feat. Aza & Laiu - Piatra de pe inima
Adrian Sina revine in forta cu o noua piesa alaturi de talentata Aza si Laiu de la trupa Maxim, care se numeste "Piatra de pe inima".Noua piesa suna foarte bine, a fost produsă în studioul Akcent Music si beneficiaza si de un clip pe masura.
Mellina - Poezii pe piele
Mellina lanseaza piesa "Poezii pe piele"."Sunt om si prin definitie imperfect .Muzica pe care o fac este suma sentimentelor, trairilor si mai ales frustrarilor mele. “Poezii pe piele” este una din fețele mele si ma bucur ca DOMG ( Dorian Oswin si Mihai Gruia ) a reusit prin productia lor sa imi impacheteze piesa astfel incat mesajul sa fie “there in your face” si le multumesc lor si lui Daniel Libeg ca mi-au inteles si sustinut viziunea ! Luv u guys !", a spus  Mellina despre noua piesa
Anuryh - In My Head

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)