Treceți la conținutul principal

Sean Norvis face senzatie cu hitul "Johnny Started" , Runa Ria revine in forta cu o noua piesa , iar AVB Brothers lanseaza "LOLA"


Sean Norvis, Geo Da Silva & Brazylero - Johnny Started (Original Mix)
Casa de discuri SYL Recordings aduce astazi compilatia ADE 2017, dedicata festivalului Amsterdam Dance Event.Programul festivalului ADE acopera intregul spectru de muzica electronica, cu peste 2.200 de artisti care performeaza in peste 120 dintre cele mai renumite cluburi din Amsterdam. In 2016, festivalul a atras 375.000 de vizitatori din intreaga lume, ceea ce il face cel mai mare festival de acest gen din intreaga lume.Aceasta compilatie include piese ale celor mai reprezentativi artisti SYL Recordings. In acest pachet veti gasi patru piese ale artistilor Sean Norvis, Geo Da Silva, Brazylero, Stino Grant si Untrue Sounds, incepand de la house-ul clasic regasit in piesele "Dancing" si "Tune Up Your Mind" pana la o noua abordare a muzicii house reflectata in "Like U Know" and "Johnny Started".Si de data asta, Sean Norvis si-a unit fortele cu Geo Da Silva pentru a lansa un nou hit, care se numeste "Johnny Started" si care are toate sansele sa faca furori in cluburile din intreaga lume.
Runa Ria - Dial my number
Frumoasa si talentata artista din Rusia, Runa Ria, revine in forta cu o noua piesa de calitate, care se numeste "Dial my number".Iata ce ne-a declarat artista in exclusivitate despre noua ei piesa:"Dial my number" e o melodie romantica, lirica si plina de sentiment. De data asta am decis sa compun o altfel de piesa. Timp de un an nu am mai compus nimic. Apoi, intr-o seara de septembrie, ascultam niste melodii R&B/Soul, si mi-a venit in minte o idee. Am compus instrumentalul in doar 2 nopti. Versurile mi-au luat mai mult timp... a fost greu sa exprim ceea ce simteam, pentru ca mai am mult de spus, nu incape intr-o singura piesa. Asa ca am inchis ochii si am lasat amintirile sa dea timpul inapoi in mintea mea. Asa s-a nascut "Dial my number". Demult mi-am dorit sa fac si eu o piesa lenta, dar nu stiam ca imi poate iesi atat de bine partea instrumentala. Poate nu e la moda, insa eu sunt total multumita cu rezultatul final. Simt ca am reusit sa-mi transmit emotiile prin aceasta melodie. Pentru mine asta e tot ce conteaza. Si sunt sigura ca multi se vor regasi in ea."

AVB BROTHERS lanseaza o piesa noua, numai buna sa va faca sa dansati si sa dati start distractiei in cluburi si petrecerile dumneavoastra."Lola" , caci asa este numele piesei , face parte din albumul ce va fi lansat anul viitor de catre cei de la AVB BROTHERS, un album ce va contine 15 piese, in stiluri diferite gandit si conceput pentru toate categoriile de ascultatori .Asadar va lasam in compania celor de la AVB BROTHERS cu piesa intitulata simplu si frumos "Lola" , piesa ce a fost produsa de catre cei de la M&A MUSIC .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)