Treceți la conținutul principal

Myra Denise:"Muzica ma face sa traiesc si sa imi exprim emotiile."


Myra Denise este o tanara foarte sexy si talentata, care e la inceput de drum in industria muzicala din Romania, reusind sa atraga atentia cu piesa "Melodrama".Plina de ambitie, tanara artista vrea sa ajunga cat mai sus in topuri si in inimile fanilor. Simpatica artista ne-a oferit un interviu foarte interesant in exclusivitate
 

R:Cine este Myra Denise ?
M:Myra Denise este o tanara din Romania care locuieste si studiaza dreptul in Anglia, pasionata de muzica si dans inca din copilarie.
R:Ce înseamna muzica pentru tine?
M:Muzica este mai mult decat o pasiune pt mine, muzica ma face sa simt,sa traiesc si sa imi exprim emotiile.
R:Ce alte pasiuni mai ai?
M:Imi place foarte mult dansul,actoria si tot ce tine de infrumusetare , imi place sa calatoresc si iubesc animalele.
R:Ce asteptari ai pentru viitor? Profesional si personal!
M:Pe plan profesional vreau sa ajung cunoscuta pt cine sunt , sa continui in muzica si bineinteles sa imi termin studiile. Pe plan personal in viitor vreau sa formez o familie , sa am multi copii si sa imi indeplinesc visul de a infiinta un loc pentru animalele orfane care locuiesc pe strazi si sunt maltratate.
R:Ce melodie din repertoriul tau, crezi ca te reprezinta cel mai mult?
M:Cred ca "Melodrama" ma reprezinta cel mai mult. 

R:Care este mesajul muzicii tale? 
M:Mesajul este sa fac lumea sa se simta bine,sa iubeasca mai mult si sa danseze.
R:.De curand ai lansat o piesa noua, ce surprize mai pregatesti fanilor?
M:Da,piesa "Papi Seviyorum" produsa in studioul M & A Music de managerul meu Andreias Mihai care vine insotita cu un videoclip de vara filmat de Ioana Gomoi. Curand vor veni si alte noi piese pt toti fanii mei si probabil pe viitor vor fi si mai multe stiluri muzicale.
R:Esti una dintre cele mai sexy artiste din Romania.Ce faci de te menti asa de bine?Ce sfaturi dai fanelor tale? 
M:Incerc sa ma mentin cu o dieta echilibrata si sport atunci cand am timpul necesar, pe langa asta apelez si la doctorul meu estetician,domnul Silviu Marinescu, care ma ajuta sa imi mentin formele. Dragele mele fane sunt sigura ca fiecare dintre voi sunteti frumoase in felul vostru si cel mai important este ca voi sa va simtiti bine in pielea voastra, nu ascultati de gura lumii rele.


R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
M:Va multumesc ca ati fost si sunteti alaturi de mine in continuare. Sustinerea voastra inseamna foarte mult pt mine si sper sa ma apreciati si de acum incolo. 
Orice va doriti sa faceti in viata sunt sigura ca o sa reusiti , trebuie doar sa nu va dati batuti si sa luptati pt visul vostru chiar daca drumul va fi lung si plin de obstacole , la final o sa ajungeti acolo si o sa vedeti ca sa meritat toate sacrificile si toata munca voastra va fi rasplatita! Si nu in ultimul rand vreau sa aduc multumiri ca au fost alaturi de mine lui Andreias Mihai si Bunicu' Magic.Va pupicesc si va iubesc mult! Va doresc multa sanatate voua si famililor voastre.





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)