Treceți la conținutul principal

Sean Norvis:"Daca nu as fi ales sa fiu Dj, cred ca m-as fi facut bucatar..."

Sean Norvis este un producator muzical/Dj foarte talentat din Romania, care a reusit prin piesele si remixurile sale sa cucereasca inimile ascultatorilor de muzica buna din intreaga lume.In prezent realizeaza in fiecare sambata la Radio Impuls emisiunea "Fiesta Cavalcada", alaturi de profesorul de party, Geo Da Silva.Pentru a afla cat mai multe despre talentatul Dj, i-am luat un interviu in exclusivitate.
R:Cine este Sean Norvis? 
S:Sean Norvis este un Dj si compozitor din Timisoara. Am avut primul release oficial in anul 2011 la o casa de discuri din Germania,urmand apoi release-uri la Armada Music(2012), Black Hole Recordings in 2013, Jungle Funk Recordings 2014, Blanco y Negro, SYL Recordings 2015, Cat Music, Universal Music Italia 2016 si multe altele.
R:Ce înseamna muzica pentru tine?Ce alte pasiuni mai ai?
S:Intr-adevar muzica este cea mai mare pasiune a mea... daca nu as fi ales sa fiu Dj, cred ca m-as fi facut bucatar, imi place sa gatesc in timpul liber. 
R:Ce asteptari ai pentru viitor? Profesional si personal! 
S:Pe anul acesta pot sa spun ca am compus deja doua piese mai "feelingoase", ca sa zic asa... alaturi de Justine Berg.Una din ele se numeste "Afraid to Feel" si va avea un remix oficial de la Mr. Pit,iar la cea de-a doua, încă mai lucram la mix si master si inca ne gandim la nume.Pot sa spun ca este o piesa de vara cu chitari balearice.
R:Ce melodie din repertoriul tau, crezi ca te reprezinta cel mai mult? 
S:Melodia mea de suflet este "Ibiza Feelings", care ma reprezinta ca sound... sunete balearice, chitari, plaja, mare...

R:De curand ai lansat o piesa noua, ce surprize mai pregatesti fanilor? 

S:Precum am spus, am pregatit doua piese alaturi de Justine Berg(compozitoare si vocalista din Polonia),o piesa alaturi de Alexandra Mitroi(Vocea Romaniei) si Kp London(Canada, care se numeste "Bells from Beijing", "Last Dance" alaturi de Geo Da Silva & The Rhetoriks-probabil continuare la "We love the DJ"...
R:Ce gen de muzica preferi? 
S:Eu ca si sursa de inspiratie ca sa zic asa, ascult chillout. Compozitorul meu preferat este Roger Shah si imi place foarte mult proiectul sau Sunlounger.Chiar recomand sa ascultati "Another Day On The Terrace".
R:Un mesaj pentru cititori si fani. 
S:Va multumesc ca ati urmarit acest interviu si va multumesc pentru sustinerea acordata de-a lungul anilor.Va invit sa ascultati primul meu album "The Way I feel". Va pupa Sean!




                                                              Albumul "The Way I Feel"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)