Treceți la conținutul principal

Runa Ria:"Port muzica in suflet, o respir, o transmit, o creez, o daruiesc..."



Focoasa si talentata rusoaica Runa Ria(Andreea) e o artista care a reusit de fiecare data sa isi incante fanii  cu piese de calitate si cu surprize deosebite.Desi foarte ocupata, artista a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate despre noutatile din cariera sa artistica.
R:Cum a fost anul 2016 pentru tine?
A: Anul 2016 a fost pentru mine un an foarte incarcat si plin de evenimente. Cu toate ca inca am dificultati, eu totusi am reusit sa invat limba portugheza, si asta m-a ajutat mult: mi-am facut prieteni in tarile vorbitoare de aceasta limba, plus am reusit sa si colaborez, fiindca am compus singura o piesa in romana si portugheza. Plus, ca am cunoscut persoane noi care mi-au deschis multe porti si m-au ajutat mult, in ceea ce priveste cariera mea de artist. Mi-am schimbat stilul, asa cum am mai zis, eu reprezint Kizomba, am fost prima care a compus piese de acest stil in limba romana si am de gand sa continui cu ea. Am avut o tragedie in familie si nu am reusit sa-mi revin complet, de fapt nu cred ca imi voi mai reveni vreodata. Dupa aia, au urmat o serie de victorii mici si mari...am reusit sa-mi fac studiourile mele: unul de inregistrari, altul de foto, asa cum mi-am dorit dintotdeauna, apoi, ca si cantareata, am avut cateva evenimente destul de importante, unul dintre ele avand loc chiar de Craciun. 
R:Ce planuri de viitor ai si ce surprize le mai pregatesti fanilor? 
A:Eu nu prea imi fac planuri, insa am de gand sa continui cu Kizomba; de asemenea, vreau sa evoluez ca producatoare. Sper sa si calatoresc, plus am fost fotograf profesionist pentru cateva sedinte foto. Recent, niste prieteni m-au chemat la studio sa le fac poze si multe dintre ele deja sunt retusate si postate.
R:Ce înseamna muzica pentru tine?Ce alte pasiuni mai ai? 
A:Multi folosesc des expresia "muzica nu e ceea ce fac - e ceea ce sunt". Asta e valabila si pentru mine, e logic, dar as vrea sa mai adaug ceva: o data am incercat sa-mi imaginez viata fara muzica....cu greu am reusit, nu mi-a placut ce mi-a pictat imaginatia mea,mi-a ajuns! Eu n-as fi eu, fara muzica. Ca Soarele fara raze, ca Pamantul fara apa, ca Galaxia fara stele. Port muzica in suflet, o respir, o transmit, o creez, o daruiesc si asta e cea mai mare pasiune a mea. Locul 2 il ocupa fotografia: ador sa fac poze si sa le editez. Alte pasiuni ale mele (bine, nu toate) sunt: limbile straine, stiinte precum astronomie, geografie, mitologie, istorie, evolutie, etc; videografie, bellydance, sonorizare (mai fac si voice over), airsoft si tot ce e legat de uniforma si arme. Cateodata mai scriu si povesti - mie chiar imi place sa scriu, multi dintre prieteni mi-au spus ca am un stil foarte interesant, un stil care "aprinde imaginatia", fiindca descriu fiecare lucru si intru in detalii foarte mult. Si mai am un hobby...de  fapt, nu e chiar un hobby, ci mai degraba face parte din personalitatea mea - eu ador sa fac oamenii sa rada. Stiu,multi se vor gandi acum ca in cazul asta as putea sa fiu comedianta, dar eu nu cred. In realitate, eu scriu mult mai bine, decat vorbesc, si toata comedia mea devine amuzanta, atunci cand dau detalii in scris, cand am timp sa ma gandesc cum sa scriu mai bine, cum sa ma exprim ca sa fiu inteleasa corect. Cand vorbesti, nu prea ai timp sa te gandesti la toate detaliile, de aceea nu iese asa amuzant. Asta daca trebuie sa povestesc ceva ce s-a intamplat deja. La farse ma pricep foarte bine, am si imaginatie, insa, cateodata, nu pot sa ma abtin... incep sa rad si ma dau de gol. Nu stiu sa-mi controlez emotiile, de aia nu cred ca as putea sa fiu actrita sau comedianta, cu toate ca ma intereseaza domeniul.
R:Suntem in Luna Iubirii.Crezi in suflete pereche?Cand te-ai indragostit prima oara? A:Suntem in Luna Iubirii, da. Sunt o persoana foarte romantica si sensibila.Sunt de parere ca suflete preche exista, insa mai rar, mai ales in ziua de azi. Unele persoane reusesc sa-si gaseasca pe cineva care sa le completeze, altele raman singure sau au mai multe relatii pe timpul vietii. Eu personal nu cred ca exista cineva pentru mine...sunt o persoana puternica, destul de ambitioasa, pretentioasa, impulsiva, emotionala, nu accept pe oricine langa mine, si daca cititorii cred in Horoscop, pot sa le spun doar un singur lucru: sunt o adevarata Leoaica,plus ca sunt artista... Nu este deloc usor sa ma ai ca partenera de viata. Multe trebuie sa coincida, de aia am perioade de timp foarte lungi in care stau singura. De prima iubire, inca imi aduc aminte. Bine, mi-a placut de cineva inca din clasa 1, insa pentru prima oara m-am indragostit cu adevarat cand aveam 9 ani. Stiu la ce va ganditi: ca nu se poate, ca e ridicol. In ziua de azi, nu mai e chiar asa, avand in vedere cat de emancipata e generatia actuala. Eu am crescut in provincie, in vremurile cand inca se scriau scrisori de iubire si se citeau carti, iar fetele si baietii se jucau parc,in loc sa stea pe tableta sau Iphone. In fine. Numele lui il pastrez in secret. O sa spun doar ca locuiam in Crimeea, iar el venea in fiecare vara la vacanta acolo, pentru ca invata in Moscova. Si il tot asteptam, in fiecare an. Zi de zi, el a fost primul la care ma gandeam cand ma trezeam si ultimul meu gand inainte sa adorm... pana cand m-am mutat in Moscova. Ironia sortii: m-am mutat in Moscova, iar el, tot in acelasi an, aceeasi vara, in Crimeea. Cu toate ca eram inca copila cand l-am intalnit, am cunoscut sentimentul de iubire foarte devreme. Multi imi spuneau: ai sa razi de toate astea cand cresti, dar am crescut, si nu imi vine sa rad. Realizez ca a fost un sentiment pur si sincer, el imi facea inima sa bata mai tare cand il vedeam. Dragostea mea pentru el a durat 5 ani, iar el - normal la varsta aia - incerca sa ascunda ca e reciproc. Dar eu din departare observam fiecare gest, fiecare privire. Ah, cat am visat sa crestem mai repede, sa-l tin de mana pentru prima oara cand vom ajunge la varsta cand adolescentii incep sa iasa la dating, apoi sa facem nunta cu multi invitati, sa-i port numele de familie... Acum stiu ca e insurat, sta in alt oras cu familia si fratele sau,iar eu, dupa ce m-am mutat din Crimeea, am avut prima mea relatie adevarata abia la 16 ani.
R:Un mesaj pentru fanii tai si pentru cititorii acestui blog. 
A:Dragi prieteni,ascultati muzica buna, cititi acest blog minunat - are multe interviuri interesante nu numai cu artistii pe care ii cunoasteti deja, dar si cu cei pe care inca nu ii cunoasteti. Iubiti-va nu doar de Valentine's sau Dragobete, ci in fiecare zi,iubirea n-are nevoie de ocazii speciale. Sper ca mai multe persoane sa-si gaseasca sufletele pereche cu care sa ramana pentru tot restul vietii. Cu drag, Runa Ria.
https://www.facebook.com/RunaRiaOfficial/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)