Treceți la conținutul principal

CUM ISI PETREC ARTISTII SARBATORILE DE IARNA-Andreias,Ioana,Myra Denise si Snake


Au venit sarbatorile de iarna si ca in fiecare an, Mos Craciun v-a pregatit multe interviuri supriza.In acest an am vrut sa stim cum isi petrec artistii vostri preferati Sarbatorile de Iarna si ce planuri au pentru anul 2017.Continuam minunatele interviuri de sarbatori cu simpaticul si talentatul Andreias, blonda sexy,Myra Denise, energicul Snake si Ioana, o artista noua in peisajul muzicii romanesti.

  Andreias
"In primul rand doresc sa va salut pe toti cu drag , chiar mi-a fost dor sa va mai zic cate ceva tuturor , stiu ca de fiecare data de cate ori Exclusive Party m-a publicat,am fost apreciat de catre voi si va multumesc frumos!Astept sa vina Craciunul exact ca un copil mic  si de fiecare data vad cu ochii mintii copilaria mea , bradul plin de bomboane si nuci poleite, mirosul de vin fiert ce-l simt chiar si acum cand va scriu aceste randuri si colindatorii de la usa...sa vad cumva daca anul acesta ma duc cu cei mici, de data asta pe post de unchi...ca sa retraiesc prin ei ce traiam eu ani de zile in urma... Restul il stiti si voi : masa plina cu tot felul de preparate care mai de care mai îmbietoare, vinul rosu in carafa si poveștile spuse langa gura sobei.De la fani imi doresc sa aibe pentru mine aceleasi ganduri bune, sa ma asculte cu drag pentru ca eu cu acelasi drag creez muzica si traiesc prin ei muzica . De la Mos Craciun doresc doar sanatate!" Artistul ne-a dezvaluit si ce planuri are pentru anul 2017:"Am artisti in promovare carora o sa le termin productiile cat de curand , iar eu voi veni cu un proiect muzical cu totul si cu totul diferit de ce v-am obijnuit , este cu siguranta o mutare buna din punct de vedere muzical si o sa va surprinda minunat ! Ce tine de Andreias inca doua piese si videoclipuri noi !La An Nou cu sanatate , dragoste si impliniri, sa va dea Domnul de toate, fericire, bucurii ! Nu uitati ca eu traiesc prin voi si pentru voi si va doresc sa fiti sanatosi , iubiti si realizati ! Toate cele bune va iubesc."
Ioana
"În perspectiva mea, sarbatorile de iarna, mai ales Craciunul, trebuiesc petrecute în sânul familiei, lânga oamenii cei dragi pe care îi iubesti,lânga cei cu care te simti împlinit. Asta voi face eu de Crăciun și ceva evenimente asa cum ii sta bine la sfârșit de an oricărui artist.Pentru anul urmator am pregatite cateva melodii, pe care le voi lansa din primavara , una cu siguranta va avea si videoclip, apoi sa incep scoala de canto si sa ajung treptat in topurile de specialitate!Fie ca noul an, sa va aduca în suflete numai bucurii împliniri, caldura sufleteasca și toate visele sa vi se împlinească!Tin pe aceasta cale sa va multumesc din suflet, ca îmi sunteți alaturi si ca îmi ascultati muzica si ma înconjurati cu caldura voastra sufleteasca, va pup,va iubesc si va multumesc!Sarbatori fericite!!!"
Myra Denise
"Sarbatorile le voi petrece alaturi de familie si prieteni.Este cel mai frumos sa-i am alaturi de mine pe cei dragi.Anul 2016 prin colaborarea cu Andreias mi-a adus realizari mari din punct de vedere muzical. Anul 2017 o sa vina cu noi piese , nu stiu ce stil o sa abordez, dar sunt sigura ca nu voi dezamagi, ramane sa apreciati voi si sa ma ascultati,  de ce nu si pe radiourile de specialitate!"
Artista a tinut sa trimita si un mesaj fanilor sai si cititorilor acestui blog:"Anul Nou,sa va aduca în suflete numai bucurii,caldura sufleteasca si sanatate! Va multumesc  si vreau sa fiti alaturi de mine!"

Snake
"Stima si virtute oameni buni, va saluta Snake!Craciunul pentru mine inseamna liniste, familie si bucuria copiilor mei!De sarbatori ma asteapta diferite evenimente in cluburi , iar de revelion sunt invitat intr-o locatie exclusivista,Restaurant Tibi din Roma!Anul 2017 vreau sa insemne Snake pe piata muzicala si sa stau linistit in momentul cand piesele ce le am in proiect, vor rupe topurile... eu va asigur ca vin cu ceva inedit si bineinteles ca veti indragi imediat piesele mele ! Anul Nou,sa va aduca în suflete numai bucurii si împliniri, caldura sufleteasca, si toate visele sa vi se împlineasca!Va multumesc si vreau sa fiti alaturi de mine!Va pupa Snake!"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)