Treceți la conținutul principal

CUM ISI PETREC ARTISTII SARBATORILE DE IARNA-Deea Dee,Kdy D Jane, RUNA RIA&Danny Yves

Au venit sarbatorile de iarna si ca in fiecare an, Mos Craciun v-a pregatit multe interviuri supriza..In acest an am vrut sa stim cum isi petrec artistii vostri preferati Sarbatorile de Iarna si ce planuri au pentru anul 2017.Primii artisti intervievati sunt frumoasa Deea Dee, una dintre cele mai sexy dj-ite din Romania,Kdy D Jane,focoasa artista din Rusia, Runa Ria si tanarul dj si producator din Spania, Danny Yves.

Deea Dee
"De sarbatorile acestea voi imbina utilul cu placutul, mai exact, Craciunul il voi petrece ca de fiecare data in sanul familiei, alaturi de cei dragi si de cei 2 catelusi ai mei, langa cel mai frumos brad din lume impodobit chiar de mine, asa am facut mereu nu am fost niciodata plecata de Craciun, l-am facut numai alaturi de familie si acelasi lucru vi-l recomand si voua, sa fiti alaturi de familie incepand din Ajun, sa mergeti la colindat si sa fiti alaturi de cei dragi, iar de revelion am cateva concerte, asa ca 2017 ma va prinde cu fanii in aer liber.Cu ocazia aceasta, as vrea sa va urez si voua, Craciun Fericit, multa dragoste si fericire si sa aveti parte de un an nou 2017, cat mai imbelsugat si plin de relizari pe toate planurile! Va puuup!"
Simpatica artista ne-a dezvaluit si ce planuri are pentru anul 2017:"Pentru 2017 am foarte multe planuri si foarte multe proiecte in derulare, multe piese in lucru, multe concerte programate, foarte multa munca mai pe scurt. Insa cel mai mult imi doresc sa fiu sanatoasa ca asta e cel mai important si incet, incet, sa le pot face pe toate cat mai bine. Va promit un 2017 plin de surprize, de piese noi, multe si frumoase, am inceput un proiect “deep”, foarte interesant, alaturi de Dj Magnum & Dj Lion, unele dintre piese sunt gata, la altele mai avem de lucrat, ce sa zic… abia astept sa le lansez, sa poata fi ascultate si apreciate de toata lumea."
Kdy D Jane
"De Sarbatori ziua mi-o petrec in familie, iar noaptea mixez in club....Pentru anul 2017 imi doresc sa avansez tot mai mult pe plan profesional(domeniul muzicii si al petrecerilor private) si sa nu pierd pe nimeni drag de langa mine."
Simpatica dj-ita a tinut sa trimita si un mesaj fanilor sai si cititorilor acestui blog:"Credinta face orice posibil, speranța ne da putere sa continuam, dragostea face ca orice sa fie frumos.De Craciun si Anul Nou, va urez sa le aveti pe toate! Craciun fericit si sărbători fericite!" 

Runa Ria
"De Craciun, pe 25, probabil am eveniment: tocmai am fost invitata sa cant la o petrecere Kizomba, fiindca eu sunt prima si deocamdata unica artista kizombeira nativa din Rusia. Iar de Revelion voi sta acasa. Mi-am invitat prietenii, sa petrecem impreuna; dupa ora 12 la mine o sa vina o prietena pe care am cunoscut-o la una din acele petreceri unde eu cant de obicei, restul nu stiu cand ajung la mine. O sa fac masa, cine vrea sa stea in noaptea dintre ani alaturi de mine - este binevenit, cine nu vrea - asta e. Eu am foarte mult de povestit fanilor, pentru ca am multe noutati, mi-am schimbat stilul, am inceput sa cant si in limba romana, pentru ca nu prea merge sa canti in engleza pe acest gen muzical, plus ca sunt exagerat de multe piese englezesti in ziua de azi. Kizomba de cele mai multe ori e cantata in portugheza sau criolo caboverdiano, mai rar in spaniola sau franceza, iar eu am zis sa fiu prima artista care canta Kizomba in romana. Asa s-a nascut piesa mea "Sua amada" ("iubita ta" - pt.), prima Kizomba in romana, apoi am tradus o parte in portugheza braziliana, ca sa poata canta si prietena mea Babi G. Sunt foarte mandra sa fiu prima kizombeira ruso-romanca, pentru ca asa ceva nu s-a mai facut niciodata in istorie. Si pot sa zic ca mi-am gasit locul. Niciodata nu mi-a mai mers asa bine. In curand imi voi lansa si noua piesa, este in 3 limbi: romana, criolo si portugheza. Si nici de data asta nu sunt singura. Cine canta cu mine? Veti afla curand! Mai multe noutati - alta data 😉 Ce este noul meu stil si cum suna, puteti afla chiar de la mine, sau cautati pe Youtube si Wikipedia. Cu siguranta o sa va placa, mai ales celor carora le place sa danseze, pentru ca exista si un dans extrem de senzual pe acest gen muzical."
Focoasa si talentata artista din Rusia,ne-a povestit si ce planuri are pentru anul 2017:"Am foarte multe planuri. In primul rand, vreau sa cresc pe plan profesional si sa ma promovez cat se poate de mult. Am de gand sa colaborez mai mult cu alti artisti, nu mai vreau sa cant singura. Si sa calatoresc. Posibil voi ajunge si in Romania. In rest, pot sa zic ca anul acesta mi-am indeplinit multe dorinte, iar noul an va aduce noi planuri, noi asteptari, noi vise. Vom vedea ce ne rezerva timpul. Si aici as vrea sa inchei acest interviu, pentru ca si asa am spus prea mult (daaa, eu recunosc: sunt vorbareata :))).Dragii mei, ascultati muzica buna, dansati si nu uitati sa fiti mai buni nu doar de sarbatori, dar si in fiecare zi. Va multumesc pentru timpul acordat si va imbratisez. Cu drag, Runa Ria."
Danny Yves
"Anul acesta,sarbatorile o sa le petrec cu familia si prietenii,dar daca o sa fiu invitat si la evenimente o sa merg cu cea mai mare placere.Fanilor mei le doresc Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi si multa sanatate.Pentru anul 2017 am mai multe planuri pe care as vrea sa mi le indeplinesc.Mi-ar placea sa vizitez mai multe orase frumoase de aici din Spania precum: Barcelona,Malaga,Madrid, dar si insula Ibiza.De asemenea as vrea sa incep si cateva colaborari noi atat cu cativa artisti din Romania, dar si de aici din Spania.Daca vreti sa fiti la curent cu ceea ce fac,ma puteti urmari pe retelele mele sociale (Facebook,Twitter si Instagram) pe care o sa le las putin mai jos.Va pup !" 
www.facebook.com/DannyYvesMusic
www.twitter.com/DannyYvesMusic
www.instagram.com/DannyYvesMusic

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)