Treceți la conținutul principal

Andra, Deepcentral, Loredana, Nadir, Otilia,Bassjackers&KSHMR au lansat piese noi




Andra - Floare De Nu-Ma-Uita (feat. Dorian)
Andra lanseaza un nou hit in colaborare cu Dorian, care se numeste "Floare De Nu-Ma-Uita".Iata ce a declarat artista:""Floare de nu-ma-uita" este aici pentru voi. De cate ori lansez o piesa simt ca ofer o parte din sufletul meu. Mai multe cuvinte sunt de prisos, va las sa va bucurati de piesa. Astept sa imi spuneti cum vi se pare! SHARE daca va ajunge la suflet! Va iubesc!"


Loredana & Deepcentral - Unde esti? 
Loredana si Deepcentral au lansat o noua piesa de calitate, care se numeste "Unde esti?"."Mă bucur să vă anunț lansarea unui nou single, Unde esti?, în colaborare cu Deepcentral. E un cântec de dragoste, care vorbește despre faptul că obișnuim să descoperim valoarea iubirii, fericirea, de abia după ce am pierdut-o…Pe Doru Todoruț îl cunosc de la Pop Idol, când a participat la acest concurs de talente pe care l-am prezentat în anii 90 la ProTV și de atunci i-am spus că într-o zi vom cânta împreună! Iată că ziua a sosit!Bucurați-vă de noul meu single „Unde ești?” și dacă vă place, dați-i share!", a scris Loredana pe pagina de Facebook.

Nadir - 100 de aventuri
Nadir revine in forta si lanseaza o noua piesa, care se numeste "100 de aventuri".Iata ce a declarat artistul:""Piesa “100 de aventuri” a fost ideea mea, chiar am trait o suta de aventuri cu o singura femeie. Am acest titlu in cap de vreo sase luni si ma bucur ca Randi mi-a inteles ideea si a compus o piesa care sa transmita ceea ce imi doream.Va doresc si voua sa intalniti persoana care sa va faca sa simtiti ca fiecare zi din viata voastra este o aventura palpitanta si placuta!"

Otilia - Wine my body
Bassjackers & KSHMR ft. Sidnie Tipton - Extreme

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)