Treceți la conținutul principal

SANDRA N:"Atata timp cat ma inspir din trairile mele, cred ca oamenii simt asta si reactioneaza foarte frumos..."


Sandra N (Alexandra Iulia Naftanaila) este una dintre cele mai bune voci din Romania, fiind o artista foarte frumoasa si talentata, care reuseste prin piesele sale sa ajunga foarte usor la sufletul ascultatorilor.Tanara artista ne-a încântat de fiecare dată cu piese de calitate, cum ar fi "Angel","I'm sorry","Boracay","Liar",iar recentul sau hit "Ma dor ochii, ma dor",face deja furori la radiourile din Romania si pe Youtube, unde a reusit deja sa ajunga la peste 12 milioane de views .Piesele in engleza i-au adus Sandrei notorietate pe plan international, astfel ca are concerte in Pakistan, Rusia, Liban (Nrj Music Tour).Desi foarte ocupata, artista a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu foarte interesant in exclusivitate.
R:Care este povestea hitului "Ma dor ochii, ma dor"?
S:Refrenul piesei originale, l-am auzit prima data la mine in familie. Tata canta piesa mereu prin casa si mie mi-a placut, i-am cantat-o lui Adrian si i-am propus sa facem un remake, iar el a fost de acord. Strofele sunt inspirate dintr-o poveste reala, practic mi-am pus trairile in cantec. Piesa are mare incarcatura emotionala pentru mine, am pus mult sentiment in ea.
R:Carieră ta muzicală este într-o continuă şi constanţa creştere - unde doreşti sau speri că vei ajunge?
S:In viata am luat mereu lucrurile pas cu pas, si am cautat sa fiu mereu din ce in ce mai departe sa stiu ca am evoluat. Dupa multi ani de munca "Ma dor ochii, ma dor" este primul succes solo, si bineinteles ca nu am de gand sa ma opresc aici, dimpotriva sunt cea mai motivata de pana acum. Lucrez deja la urmatorul single si la alte proiecte. Atata timp cat ma inspir din trairile mele, cred ca oamenii simt asta si reactioneaza foarte frumos.
R:Ce înseamna muzica pentru tine?Ce alte pasiuni mai ai?
S:Muzica este parte din mine. A fost de cand ma stiu, doar ca in ultima perioada inseamna aproape tot. Avand in vedere ca in viata personala am avut ceva dezamagiri sau lectii de viata sa spun, muzica m-a ajutat enorm sa trec peste ele. Alte pasiuni... cred ca tot legate de muzica... Compun, texte, linii, imi place sa incerc instrumente noi, de exemplu tobele, percutia, sunt o pasiune nou descoperita. Ma atrage si filmul, actoria. Dupa proiectul "O noua viata", imi doresc sa continui si acest drum in actorie.
R:Esti una dintre cele mai frumoase artiste din Romania.Care este formula secreta de arati asa bine?
S:Multumesc pentru compliment. Secretul, daca il putem numi asa, este sa ne acceptam unicitatea, naturaletea. Sa fim noi insine pentru ca incercand sa parem altceva sau altcineva, devenim ca niste papusi de plastic care arata toate la fel. Imi place sa am grija de copilul din mine si sa nu-l mai las niciodata "sa plece"...
R:Planuri de vacanta la sfarsit de an sau la inceputul anului viitor?
S:Nu prea pot sa mi fac planuri de vacanta, pentru ca am foarte mult de munca. Daca o sa prind 3-4 zile si o sa am,  as da o fuga intr-o capitala europeana, ceva. Mi-e dor de Italia si planuiesc, cand o sa am timp, sa merg acolo.
R:Ce surprize le mai pregatesti fanilor?
S:Lucrez la noul single, dar si la alte proiecte surpriza.
R:Ce mesaj transmiţi fanilor şi cititorilor acestui blog?
S: Le transmit sa stea aproape si sa urmareasca pagina mea, ca sa afle primii despre ce e vorba!
(Pagina oficiala de Facebook Sandra N https://www.facebook.com/OfficialSandraN)






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)