Treceți la conținutul principal

Antidot:"Muzica pentru mine înseamnă totul..."


Antidot (Andrei), este un rapper foarte talentat, care face muzica de calitate, realizand pana acum colaborari  si piese foarte reusite cu diversi artisti, cu care a atras atentia publicului din Romania.Iata un interviu foarte interesant cu talentatul artist.
R:Cine este Antidot?Ce inseamna muzica pentru tine?
A:Antidot este un rapper care provine dintr-un orasel de lângă Iasi si si-a început activitatea de artist încă din anul 2001. Are la activ 2 albume solo, unul cu fosta trupă si multe colaborări. Muzica pentru mine înseamnă totul, si zic asta pentru că am renunțat la multe pentru ea ori am pierdut alte lucruri, dar niciodată nu mi-a părut rău pentru că am considerat că fac ceea ce stiu eu cel mai bine.
R:Cum a fost aceasta vara pentru tine?
A:Vara aceasta a fost prolifica din punct de vedere muzical, au fost ceva concerte, aparitii importante în mass media, am lansat 2 piese cu casă de discuri, am filmat si un videoclip, am pregătit piese noi, într-un cuvânt nu am lăsat să treacă degeaba vara fără să fac ceva si în domeniul meu...
R:Ce alte pasiuni mai in afara de muzica?
A:Alte pasiuni decât muzica, hmm...gatitul în primul rând pentru că mă relaxează, pescuitul si ar mai fi si altele în mare astea sunt principalele.
R:Ce asteptari ai pentru viitor? Profesional si personal!
A:Eu sincer nu mă mai astept la nimic, las lucrurile să vină normal, eu o să încerc ca tot ce fac să fie din ce în ce mai bun, iar dacă e să fiu răsplătit atât cât merit, e ok, dacă nu, tot bine.
R:De curand ai lansat o piesa noua, ce surprize mai pregatesti fanilor?
A:Da, de fapt am lansat piesa proprie cu clip (E Criminală) si am mai apărut pe o piesă ca si colaborare (No Puedo Mas). Fanilor le pregătesc piese noi, am intrat în studio si s-au adunat deja cateva piese care urmează să fie lansate la timpul lor, în rest, ne vedem la concerte...
R:Ce gen de muzica preferi?Recomanda trei piese preferate cititorilor nostri.
A:Eu nu ascult numai un gen anume însă prefer Rnb-ul. Piesele care le-as recomanda cititorilor si îmi vin în cap momentan sunt : 1. Naughty Boy feat. Beyonce - Runnin', 2. Kaysha - My number 2, 3. Prince - Purple rain
R:Un mesaj pentru cititori si fani.
A:Salut toti cititorii blogului tău si în același timp si oamenii care îmi ascultă muzica, curând urmează să auziti o nouă piesă semnată Antidot, multă pace în suflete si ne auzim pe pagina oficială www.facebook.com\Antidot Oficial

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)