Treceți la conținutul principal

Melodii care se potrivesc perfect pentru fiecare zodie


Muzica face parte din viata noastra, ne completeaza, ne caracterizeaza si chiar ne defineste.Universul este format din elemente naturale de bază cum ar fi vântul, apa, pământul, aerul şi căldura. Muzica are la bază sunetul și este orientată pe ritm. Sunetul emană din fuziunea a două elemente naturale: vântul şi căldura. Factorul comun dintre astrologie și muzica este însăşi originea lor: au în componenţă aceleaşi elemente de bază.Astrologia și muzica sunt interfeţele măsurării timpului. Astrologia divide cerul în 12 semne zodiacale şi muzica are cele 12 note muzicale.Tocmai de aceea, va prezentam melodii carese potrivesc perfect pentru fiecare zodie.

1. Motto-ul zodiei Berbec: Ma afirm, actionez constient si iau decizii singur. Imi asum independenta.
2.Motto-ul zodiei Taur: Gasesc securitatea in interiorul meu si dezvolt propriul meu simt al valorilor. Ma ancorez pe Terra si-mi exprim in mod firesc senzualitatea.
3.Motto-ul zodiei Gemeni: Comunic cu o mare deschidere de spirit si ascult parerea altuia. Imi exprim din plin ideile si dezvolt spiritul de discernamant.



4.Motto-ul zodiei Rac: Ma detasez de trecutul meu si de cei din jurul meu spre a-i iubi pentru ceea ce sunt si nu pentru ceea ce imi aduc. Imi exprim emotiile cu siguranta deplina."

5.Motto-ul zodiei Leu:Ma individualizez si gasesc sursa iubirii in mine. Devin constient ca sunt un creator.

6.Motto-ul zodiei Fecioara: Obtin increderea si relaxarea. Dezvolt simtul discernamantului si al umilintei. Depasesc orice forma de limitare.

7.Motto-ul zodiei Balanta:Imi deschid inima, impartasesc experiente agreabile cu altul si tin seama de nevoile lui, fara a deveni dependent de el.

8.Motto-ul zodiei Scorpion: Ma deschid schimbarii si transform in mine ceea ce trebuie sa existe pentru a descoperi adevarul fiintei mele interioare. Venerez sexualitatea.


9.Motto-ul zodiei Sagetator: Ma concentrez asupra telului cel mai evoluat posibil, fara a ma limita. Dezvolt o mare incredere in univers si mai curand experimentez decat cred.


10.Motto-ul zodiei Capricorn:Concretizez material toate gandurile creatoare utile revelatiei functiei mele interioare si mi le asum cu toata libertatea.
11.Motto-ul zodiei Varsator: Devin din ce in ce mai clar si spontan in orice domeniu si ma dedic din ce in ce mai mult nevoilor fiintei mele interioare.
12.Motto-ul zodiei Pesti: Ma eliberez de orice forma de limitare, dezvoltand o incredere nelimitata in mine si in potentialul meu intuitiv, inspirat si creator.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)