Treceți la conținutul principal

DEEA DEE:"Muzica tine de emoţie, de trăire, de frumusete!"


DEEA DEE este o tanara frumoasa, talentata si sexy, care este la inceput de drum in industria muzicala din Romania.Plina de ambitie, tanara artista vrea sa ajunga cat mai sus in topuri si in inimile fanilor.Simpatica artista ne-a oferit un interviu foarte interesant in exclusivitate, pentru ca voi sa o cunoasteti mai bine.
R:Cine este DEEA DEE?
D:Ma numesc Daraban Andreea,am 26 ani,sunt o noua artista pe piata muzicala din Romania.M-am născut in Moinesti,judetul Bacau intr-o familie care intradevar iubea muzica.De la tatăl meu am inceput sa simt gustul muzicii, cantandu-mi mereu la chitara... mama imi spunea ca inainte de a vorbi, am îngânat cantece auzite la ea. Copilăria sa desfasurat fara evenimente neplacute, fiind catalogata un copil foarte cuminte. Am urcat prima oara pe scena la varsta de 13 ani, iar primele aplauze m-au facut sa ma simt mai mare... mai curajoasa... Am cochetat cu lumea modelingului insa a fost doar un hobby caci visul de a canta a fost mereu cu mine!
R:Ce inseamna muzica pentru tine?
D:Muzica nu inseamna, face parte din mine... muzica tine de emoţie, de trăire, de frumusete!Asa cum zicea Platon "Muzica oferă un suflet universului, aripi mintii,zbor imaginatiei si viata oricui!"
R:Ce alte pasiuni mai ai in afara de muzica?
D:Dansul a fost mereu una din pasiunile mele, dar fara a-l pune in practica la nivel profesional...Si fotografia,sa imortalizez peisaje, personaje,momente... Ce e mai frumos decat sa privesti fotografii care te fac sa pretuiesti clipe de odinioară...
R:Ai lansat de curand o piesa noua, ce alte surprize le mai pregatesti fanilor?
D:Pregatesc piese noi,piese care sper sa placa publicului!Am multe proiecte la care lucram si sper sa iasa totul frumos! 
R:Ce faci de te mentii asa de bine?Ce sfaturi dai fanelor tale?
D:Nu tin regim...orice forma de miscare este bine venita, pentru ca sportul ne ajuta sa ne mentinem sanatosi si intr-o forma fizica buna.Sfatul meu e sa manance sanatos si sa faca sport.
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
D:Trec printr-o etapa foarte frumoasa a vietii mele, sunt in armonie cu mine însămi si sunt recunoscatoare celor care ma sustin si ma fac sa merg mai departe.Va multumesc din suflet,va pup si va iubesc!


https://www.facebook.com/DeeaDeeOfficial

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)