Treceți la conținutul principal

Ovylarock:"Fiecare piesa facuta de mine transmite ceva diferit..."


Ovylarock (Frent Ovidiu) este un producator muzical/Dj foarte talentat din Romania, care a reusit prin piesele si remixurile sale sa cucereasca inimile ascultatorilor de muzica buna din intreaga lume.Genurile abordate de catre Ovylarock sunt EDM/Progressive House/Deep House.Pentru a afla cat mai multe despre talentatul artist, i-am luat un interviu in exclusivitate pentru Romania.
R:Cine este Ovylarock?
O:Buna ma numesc Frent Ovidiu sunt din Jud. Neamt si sunt nascut in anul 1990,despre nickname-ul Ovylarock va spun asa pe scurt de unde mi-a venit ideea lui. Prima parte Ovy vine de la prenumele meu Ovidiu, iar partea a doua Larock de la producatorul muzical Yves Larock care imi placea mult.
Cariera de producator muzical mi-am inceput-o in 2009,iar pasiunea de DJ am inceput sa o am pe la varsta de 15 ani.Initial am inceput sa fac remixuri la anumite piese precum Weekend, All my people, Is it love, Indie Girl etc. cu care am avut un feedback pozitiv chiar si in alte tari.
R:Ce înseamna muzica pentru tine?Ce alte pasiuni mai ai?
O:Muzica pentru mine inseamna relaxare, bucurie, pasiune,dedicatie si multa munca. Am si alte pasiuni precum motociclismul,sportul,body building,fotbalul si sa vizitez anumite zone ,muzee si alte locatii turistice.
R:Ce asteptari ai pentru viitor? Profesional si personal!
O:Pe plan profesional sper ca munca mea sa prinda roade si sa reusesc sa ajung la un nivel mai inalt,iar pentru cel personal timpul le va rezolva pe toate.
R:Ce melodie din repertoriul tau, crezi ca te reprezinta cel mai mult?Care este mesajul muzicii tale?
O:E foarte greu sa aleg o singura piesa care sa ma reprezinte, deoarece fiecare piesa are ceva special ,fiecare piesa facuta de mine transmite ceva diferit. Mesajul muzicii mele in general se adreseaza muzicii de club, dar am si cateva piese care transmit si ceva sentimental.
R:De curand ai lansat o piesa noua, ce surprize mai pregatesti fanilor?
O:Fanilor le pregatesc o multime de surprize ,in vara aceasta voi lansa multe piese noi unele din ele deja semnate cu anumite case de discuri internationale si dintre aceste piese vor fi si cateva cu voce.
R:Ce gen de muzica preferi?Recomanda trei piese preferate cititorilor nostri.
O:In general prefer sa ascult muzica care ma binedispune sau care imi trimite un mesaj care imi place.E greu sa recomanzi doar 3 piese din milioane, dar pentru mine vor ramane mereu in suflet aceste 3 piese.
R:Un mesaj pentru cititori si fani.
O:Multumesc pentru acest interviu si nu uitati ascultati muzica care va place indiferent de genul ei.

Facebook Page:
https://www.facebook.com/DjOvylarock
Soundcloud Page:
https://soundcloud.com/djovylarock



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)