Treceți la conținutul principal

News:Lora lanseaza hitul "Floare la ureche", Iar Andreias revine in forta vara asta cu "Bailalo"


Lora, una dintre cele mai sexy si mai talentate artiste din Romania, care ne-a obisnuit cu hituri pe banda rulanta,lanseaza o noua piesa de calitate, care se numeste "Floare la ureche".Piesa suna foarte bine, muzica şi textul fiind semnate de Dorian Oswin (Mango Music) şi Doddy ,iar de clipul piesei care ne prezinta o Lora extrem de sexy, ocupandu-se talentatii frati, Richard Stan si Claudiu Stan de la Vision Production.Filmările clipurile au avut loc în Arsenal Park, un complex construit pe ruinele fabricii de muniţie din Orăştie si arata foarte bine.Vizionare placuta!

 
Soare, plaja, dans; vara asta, ia cu tine in bagaj noul single lansat de catre Andreias. Artistul te invita sa dansezi pe ritmurile "caliente" ale piesei "Bailalo". Single-ul "Bailalo", cu versuri in limba spaniola, este compus chiar de catre Andreias, in propriul studio, unde produce piese atat pentru el, cat si pentru alti artisti. "Imi doresc ca piesa sa fie prezenta in playlist-urile DJ-ilor si sa devina o referinta la toate petrecerile, iar oamenii sa danseze pe ritmurile compuse de catre mine special pentru ei. Multumesc casei de discuri Cat Music si Voices Media pentru increderea in talentul meu si promit sa nu dezamagesc pe nimeni. Nu uitati, dragii mei, povestea merge mai departe! Piesa este produsa in studiourile Andreias Music si Voices Media, iar de postproductie s-au ocupat Bunicu' Magic si Moshe Perez (The Perez Brothers)", declara Andreias. Piesele lansate de catre Andreias pana acum au atat versuri in limba spaniola, cat si in limba franceza, cum este cazul "Mademoiselle" si "Ma Chérie". Artistul a inceput sa cante de la varsta de 7 ani, iar in 1996 participa in cadrul emisiunii "Scoala vedetelor". Din activitatea lui muzicala mai fac parte trupele X-Trance si Millenium, la cea din urma a pus bazele impreuna cu Laurentiu Duta si Costi Ionita.Odata cu lansarea noului single, Andreias ne-a acordat si un scurt interviu in exclusivitate:

R:Care este mesajul piesei "Bailalo"?
A:Va salut dragi prieteni si ma bucur foarte mult sa va incant cu noua mea melodie Bailalo , o melodie care prin titlul ei indeamna la dans , soare si plaja vara asta!Asa cum spune si titlul " Bailalo"- Danseaza , asa am si conceput piesa muzicala cu gandul la voi , pentru ca noi prin natie si stare suntem un popor latin , cald si cu siguranta stim sa ne miscam pe ritmuri latine! 
Asadar dansez si eu alaturi de voi ...
R:Ce faci vara asta  si ce surprize mai pregatesti fanilor?
A:In primul rand voi adopta alt look,lumea muzicala este intr-o continua miscare si schimbare... aici ma refer la imagine, apoi aparitiile tv, am 4 hituri si nu le-am cantat niciodata pe vreun post tv, nu pentru lipsa invitatiilor,dar m-am gandit inainte de toate sa stau o perioada pe online si sa ma bucur de promovarea mea ca artist in cluburi prin prisma dj-ilor . Vara asta sunt decis sa ajung acolo unde mi-am propus, cred ca am demonstrat de fiecare data ca sunt un artist cu "temele facute".In rest, o sa stau mai mult pe Litoral,aproape de casa, o viata linistita ca voi toti de altfel... cu plaja, pescuit, cu familia si spectacole , ca tot omul!
R:Un mesaj pentru fanii tai si pentru  cititorii acestui blog.
A:Dragii mei,de mult nu am mai vb cu voi si ma bucur foarte mult ca am ocazia sa fac asta din nou. Aveti grija unul de celalalt, iubiti, ca sa fiti iubiti si sa aveti parte de o viata lunga si frumoasa inconjurata cu tot ce vreti voi mai frumos sa fie. Cat despre mine... Andreias nu va pot spune decat atat : Va dau in dar un medicamnt, ce vindeca intotdeauna sufletul: MUZICA!!! Cu stima, Andreias!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)