Treceți la conținutul principal

News:Runa Ria lanseaza "Always Together", iar Sia lanseaza clipul hitului "Big Girls Cry"


Frumoasa si talentata rusoaica, Runa Ria, lanseaza un nou single de calitate, care se numeste "Always Together".Piesa suna foarte bine, fiind un adevarat "pansament" pentru suflet.Iata ce ne-a declarat artista in exclusivitate despre noua ei piesa:"E o piesa foarte sincera, senzuala. E ceva total diferit fata de toate melodiile pe care le-am lansat pana acum. Am schimbat stilul si am facut piesa pe care dintotdeauna mi-am dorit sa o fac, deoarece eu ador r'n'b/soul, e stilul care trezeste in tine mii de emotii diverse. Piesa e cu dedicatie pentru cineva foarte drag, de aia am tinut-o in secret si nu am anuntat lansarea oficial,dar sper ca piesa sa le placa ascultatorilor, si multi sa se regaseasca in ea..."


Artista din Australia,care scoate hituri pe banda rulanta, Sia(Sia Furler), continua sa-si promoveze albumul "1000 Forms of Fear" lansat anul trecut pe 8 iulie de Monkey Puzzle si RCA Records.Sia lanseaza un nou single care se numeste "Big Girls Cry" si care beneficiaza si de un clip filmat inca din luna Septembrie 2014, regizat de catre Sia alaturi de Daniel Askill si Sebastian Wintero, personaj principal fiind tanara dansatoare si actrita Maddie Ziegler, cea care apare si in clipurile "Chandelier" si "Elastic Heart".Piesa a avut premiera deja la radiourile din U.K si se anunta un viitor hit international.Auditie placuta!

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)