Treceți la conținutul principal

Runa Ria:"Fac gesturi nebunesti pentru persoana iubita foarte des..."

Focoasa si talentata rusoiaca Runa Ria(Andreea) e o artista care a reusit sa isi incante fanii de fiecare data cu piese frumoase si cu surprize deosebite.De data aceasta artista care a invatat limba romana din dragoste pentru Romania, ne-a acordat un interviu special si exclusivitate despre cele mai frumos sentiment din aceasta lume, iubirea.

R:Ce preferi Valentine ’s Day sau Dragobetele? Ce inseamna pentru tine aceasta zi?
A:Noi in Rusia sarbatorim doar Valentine’s Day. Bine ca a fost inventata aceasta sarbatoare, pentru ca in asta zi se intampla multe povesti de dragoste, unii care nu au curaj sa spuna despre sentimentele lor pot sa faca asta pe 14 februarie. E o zi speciala, magica, love is in the air. Aceasta zi ne aminteste ca dragostea exista, si ne permite sa facem lucruri nebunesti pentru persoana iubita daca nu avem curaj sa facem asta in restul zilelor. Orice e posibil pe 14 februarie. 
R:Crezi in dragoste la prima vedere? Cand te-ai indragostit prima oara?
A:Pai prima oara m-am indragostit la 7 ani :))) insa prima relatie am avut-o la 15. Si da, eu cred in dragoste la prima vedere, mi s-a mai intamplat si mie.
R:Care a fost cel mai nebunesc gest pe care l-ai facut pentru persoana iubita
A: Eu defapt fac gesturi nebunesti pentru persoana iubita foarte des. Unul dintre ele a fost cand am plecat in alta tara pentru prietenul meu, i-am aflat adresa si am venit la usa lui in secret. I-am trimis sms inainte de plecare intrebandu-l ce mai face si daca ii e dor de mine. A spus ca abia asteapta sa ma vada. Am luat doar un pachet cu mine, am iesit din casa in ce eram si am plecat. Am ajuns in orasul lui pe la 2 noaptea, iar casa in care locuia el a fost bine pazita. Cand am incercat sa ma urc pe una din ferestrele din bloc, m-a prins un paznic. A vrut sa cheme politia, dar am explicat ca am venit doar pentru prietenul meu si vreau sa ii fac surpriza. Paznicul m-a inteles si a spus ca nu se poate intra la ora asta, dar dimineata el ma lasa sa intru. Am dormit afara, pe banca (era vara). La 6 dimineata am intrat la bloc unde statea prietenul meu, am scris cu ruj pe foaie in limba romana ca il iubesc si ne vedem foarte curand. Am lasat foaia langa usa lui si m-am ascuns. Numai pe la 14:30 prietenul meu a iesit din casa. Il priveam fara sa clipesc in timp ce citea scrisoarea. Dupa aia el si-a scos telefonul din buzunar si a inceput sa scrie ceva. Mi-am dat seama ca imi scrie mie si daca trimite sms, ma afla, si m-am grabit sa pun telefonul pe silence. Dupa aceea el a inceput sa coboare jos foarte rapid, am intrat in panica, nu stiam unde sa ma mai ascund, cu pasi inceti am coborat si eu, am gasit un colt mai intunecat si m-am ascuns acolo, stateam nemiscata si nici nu respiram ca sa nu-mi afle prezenta prietenul meu. L-am urmarit, am vazut ca merge la magazin, si m-am intors la bloc. Am citit sms-ul lui, a scris ca si el ma iubeste si chiar a fost foarte placut surprins, s-a bucurat ca i-am scris romaneste. Am stiut ca el nu e singur in casa, si am sunat la usa, mi-a deschis varul lui, s-a mirat si mi-a dat cheia de la camera prietenului meu, a zis ca nu ii spune despre mine. Peste vreo 40 de minute s-a intors prietenul meu, a vrut sa se puna in pat dar a vazut ca acolo mai e cineva, a inceput sa injure, a vrut sa dea plapuma jos, ca eu m-am ascuns sub ea si am tinut-o pe mine din toate puterile. In sfarsit, cand el, razand si in acelasi timp injurand, a spus ceva de genul “nu stiu cine esti si ce faci pe patul meu, dar hai iesi odata!!!”, a tras plapuma atat de tare incat nu am mai putut sa ma tin acolo si am cazut de pe canapea, plapuma s-a desfacut si el m-a gasit pe mine murind de ras. El nu stia ca sunt asa nebuna, nu s-a asteptat la asa ceva niciodata si cand m-a vazut pe mine, a ramas mut :)))) Restul zilei am petrecut razand ca 2 nebuni =))))))
R:Daca ar fi sa dedici persoanei de langa tine sau tuturor indragostitilor un cantec de dragoste, care ar fi acela?
A:Eu as spune multe acum. Dar vreau sa o las asa, fara comentarii… Cu dedicatie pentru cineva foarte drag: Outffit & DJ Bigice – Spune-mi! 
R:A murit oare romantismul? Crezi in suflete pereche?
A:Da, eu cred. Desi in ziua de azi foarte rar gasesti persoana potrivita. Si totusi, in lumea asta, plina de minciuni si dezamagiri, mai sunt si oameni romantici, care stiu sa si iubeasca cu adevarat, sa pretuiasca si sa fie sinceri. 
R:Ce melodie din repertoriul tau, crezi ca ar fi o declaratie de dragoste perfecta, in aceasta perioada? 
A: "Ride to the love", deoarece e singura piesa de dragoste din repertoriul meu care nu transmite tristetea. Plus ca a fost lansata pe 14 februarie 2012 . 
R:Care este melodia ta de suflet, melodia cu care ai cucerit/ sau ai fost cucerita?
A:Sunt sute de melodii care trezesc mii de amintiri Momentan e o piesa ruseasca care imi aminteste de inceputul relatiei cu ultimul meu prieten. Cu ea a inceput totul. Sunt sigura ca o sa va placa si voua.
 R:Un mesaj pentru toti indragostitii Din Romania si pentru cititorii acestui blog.
A:Dragi prieteni! Va doresc multa fericire, sanatate, intelegere, iubiti-va mult si nu uitati ca trebuie sa ne iubim nu numai pe 14 februarie Va pup, a voastra Andreea Runa!



 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)