Treceți la conținutul principal

Lexie Shine:"Cand dragostea exista,nimic nu mai conteaza..."


Lexie Shine este o tanara foarte sexy si talentata, care e la inceput de drum in industria muzicala din Romania, reusind sa atraga atentia ascultatorilor de muzica buna cu piesa "N-a fost sa fie".Plina de ambitie, tanara artista vrea sa ajunga cat mai sus in topuri si in inimile fanilor.In Luna Iubirii, artista ne-a oferit un interviu foarte interesant in exclusivitate.
R:Ce preferi Valentine’s sau Dragobetele?Ce inseamna pentru tine aceasta zi?
L:Eu nu am preferințe,sărbătoresc de fiecare data cand am ocazia.Cand dragostea exista,nimic nu mai conteaza,nici macar o data in calendar.
R:Crezi in dragoste la prima vedere?Cand te-ai indragostit prima oara?
L:Da!In dragostea la prima vedere chiar cred,ea exista si mi s-a intamplat de vreo doua ori!Prima oara m-am indragostit in jurul vârstei de 15 ani...
R:Care a fost cel mai nebunesc gest pe care l-ai facut pentru persoana iubita?
L:Eu nu consider ca am facut gesturi nebunești,dar întotdeauna am facut ce am simțit,ce am gandit,absolut totul spontan.
R:Daca ar fi sa dedici persoanei de langa tine sau tuturor indragostitilor un cantec de dragoste,care ar fi acela?
L:Bineînțeles ca toata lumea se gândește acum la Whitney Huoston cu "I will allways love you", dar eu mai adaug la lista pieselor de dragoste si altele cum ar fi Enrique Iglesias-Loco, Jencarlos Canela-Mi corazon insiste si Julio Iglesias-El amor si Abrazame.Si le dedic tuturor persoanelor care sunt îndrăgostite,care iubesc si sunt iubite,dar sa nu uitam de persoana iubita!

R:Ce melodie din repertoriul tau, crezi ca ar fi o declaratie de dragoste perfecta, in aceasta perioada?
L:Din repertoriul meu cea mai potrivită piesa in ton cu sărbătoarea dragostei ar fi "The Fire", dar sa nu uitam si de persoanele care suferă din dragoste si sunt mai putin împlinite pe partea sentimentala , lor le dedic piesa "N-a fost sa fie".
R:Un mesaj pentru toti indragostitii din Romania si pentru cititorii acestui blog
L:Dragii si dragele mele , va doresc o sărbătoare a dragostei plină de iubire,de fericire si împlinire si nu uitati ca Lexie Shine va iubeste pe toti indiferent de anotimp sau sărbătoare !Va invit pe pagina mea de facebook sa descoperiți lucruri noi despre mine si activitatea mea !
Pagina oficiala: www.facebook.com/LexieShine

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)