Treceți la conținutul principal

Ce fac artistii tai preferati de sarbatori-Glorya,Kalia,Lexie Shine,Dj Lucian&Geo aka G-O


Vin sarbatorile de iarna si ca in fiecare an, v-am pregatit multe interviuri supriza.In acest an am vrut sa stim ce fac artistii vostri preferati de Craciun si revelion.Continuam minunatele interviuri de sarbatori cu:talentata Glorya,blonda sexy, Lexie Shine,focoasa bruneta Kalia si baietii care aduc sarbatorile pe ritmuri de EDM,Dj Lucian&Geo aka G-O.

 
Glorya
De Craciun o sa fiu alaturi de familia mea,deoarece petrec foarte putin timp alaturi de ei,iar de Anul Nou o sa fiu alaturi de prietenii mei,sper!:)Imi doresc de la anul 2015 sa imi ofere posibilitatea de invata cat mai multe lucruri pe plan muzical,imi doresc ca oamenii sa primeasca cu caldura intoarcerea mea la stilul dance-club si sa fie un an cu multe zambete pe buzele tuturor celor pe care ii cunosc!Le transmit ascultatorilor mei un sincer "La multi ani" si sarbatori pline de bucurie alaturi de cei dragi!Le multumesc foarte mult pentru toata sustinerea si pentru toate mesajele frumoase pe care le primesc din partea lor!Le sunt recunoscatoare!

Kalia

Craciunul pentru mine este ceva deosebit si frumos ceva ce aduce caldura in sufletele si inimile noastre, anul acesta Craciunul il voi petrece alaturi de familie.De anul nou voi avea o surpriza pentru fanii meu, voi avea un concert la un restaurant, unde va astept pe toti cu mult drag, vom avea muzica buna si multa distractie.De la anul 2015 imi doresc sa am din ce mai multe realizari si putere de munca si nu in ultimul rand sanatate, ea este cea mai importanta Fanilor mei le doresc sarbatori fericite si tot ce isi doresc!Le multumesc pentru toata sustinerea acordata ii iubesc si sa ramana alaturi de mine!

Lexie Shine
De Craciun si de Revelion voi petrece cu familia si cu prietenii intr-un cadru restrâns,acasa,asa cum am obisnuit sa fac an de an. Anul 2015 va veni cu lansarea noului single care este o surpriza neasteptata. Eu de fiecare data vin cu ceva nou...iar următoarea piesa care va fi lansată in jurul datei de 15 Ianuarie este potrivită sezonului friguros,are un mesaj trist,dar cu siguranță va ramane mintea ascultătorilor ! Tot ce trebuie sa faceti este sa imi urmariti activitatea pe fb.com/LexieShine ca sa aflați cât mai multe amănunte despre piesa. Va doresc un Craciun si un an nou cât mai bun,sa va aduca sănătate si cât mai multe realizări personale si profesionale ! Sarbatori călduroase sa fie pentru toti ! Va multumesc pentru atenția acordată acestui interviu ! Va pup !!

Dj Lucian&Geo aka G-O

Geo aka G-O:Anul acesta voi petrece Craciunul si Anul Nou alaturi de iubita mea in Italia.Mi-as dori ca 2015 sa fie un an la fel de bun ca 2014 si sa am mai multe realizari in muzica,sa ne se deschida mai multe 'usi' in strainatate si sa demonstrez ca am ceva de spus in muzica, deoarece asta fac de cand sunt ma stiu...Asta este visul meu si asta mi-am dorit mereu.Va doresc un an nou splendid, plin de bucurii si implinire sufleteasa si la cat mai multe realizari si iubiri de-o viata!
Dj Lucian:De Craciun voi fi alaturi de minunata mea familie, iar Revelionul il voi petrece alaturi de fratele meu si de cativa prieteni.Anul 2015 vine cu foarte multe provocari pe plan profesional, deorece tocmai am semnat un contract cu o casa de discuri din Anglia, asa ca va asteapta multe surprize muzicale dragi prieteni...Muzica si dragostea sunt cele doua aripi ale sufletului, eu sper ca prin muzica mea v-am ajuns la suflet...Celor care imi asculta muzica si citesc acest blog, le urez sa aiba sarbatori ca-n povesti si un an 2015 plin de realizari pe toate planurile, sanatate si multa fericire!Dragi prieteni, daca crezi in visele tale totul poate deveni realitate...Dorinţele se pot concretiza atâta timp cât crezi în potenţialitatea lor. Dorinţele devin cu adevărat puternice în momentul în care în spatele lor se află intenţii puternice. În funcţie de intenţia îndreptată asupra unui obiect care se află în atenţia noastră, se vor contura şi premisele temporale ale realizării dorinţei noastre. Dacă înveţi să valorifici puterea intenţiei, poţi crea orice din ceea ce îţi doreşti. Tu ocupă-te de ceea ce este cu adevărat important, iar universul se va ocupa de detalii.
 Dj Lucian&Geo aka G-O:Multumim frumos tuturor celor ne-au sustinut, chiar si celor care ne-au pus bete in roate,datorita muncii noastre si sustinerii voastre,am semnat un contract oficial cu Filthy Groovin Music,un label foarte serios din Anglia!Va multumim frumos si promitem sa nu va dezamagim !Nu uitati, pe 27 Decembrie lansam o noua piesa si un concurs foarte tare!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)