Treceți la conținutul principal

Ce fac artistii tai preferati de sarbatori-Runa Ria, Alya &Dumitrean Daniel


Vin sarbatorile de iarna si ca in fiecare an, v-am pregatit multe interviuri supriza.In acest an am vrut sa stim ce fac artistii vostri preferati de Craciun si revelion.Primii artisti intervievati sunt: focoasa artista din Rusia, Runa Ria,talentata Alya si tanarul dj din Spania, Dumitrean Daniel.
Runa Ria
De Craciun stau acasa si sarbatoresc cu sora mea, care trebuie sa vina in Moscova. De Revelion petrec cu colegul meu T-Roman, e posibil ca o sa vina si alti prieteni la mine. Ca de obicei, fac masa, fac multa mancare si pun bradul la loc ca e impodobit 365 zile din an :)))) iar Craciunul nostru (7 ianuarie) il voi sarbatori cu mama.De la 2015 imi doresc sa fiu sanatoasa, sa am mai putine probleme, mai multe momente de fericire, mai mult succes pe plan profesional, ca cam decis sa ma dedic carierei mele muzicale, si, bineinteles, sa revin in Romania! Prietenilor si fanilor mei le doresc multa sanatate, fericire, iubire si fie ca noul an sa le aduca multe impliniri, bucurie si mai multe motive sa zambeasca!

Alya
Deoarece nu am timp suficient de-a lungul anului zilele de Craciun sunt in exclusivitate pentru familie... ne adunam,povestim si luam masa impreuna.Iar seara de Anul nou este dedicata prietenilor,petrecerilor si de cand m-am apucat de muzica este dedicata si evenimentelor. In 2015 imi doresc din tot sufletul sa am parte de piese minunate prin care sa transmit fericirea si bucuria mea celor care ma asculta,iar pentru fanii mei le doresc sa fie intelepti,cumpatati si sa nu uite de cei care le sunt aproape.
Dumitrean Daniel
Ce as putea sa fac de Craciun si Anul Nou? Cam ceea ce face toata lumea: se distreaza,deci asta o sa fac si eu ! De la anul 2015 imi doresc in primul rand sanatate si in rest din toate cate putin.In urmatorul an mi-am propus si sper sa realizez cat mai multa muzica.Ma gandesc si la cateva colaborari alaturi de cativa DJ din Romania dar si de aici din Spania.Noul an sa va aduca tuturor multa sanatate si impliniri pe toate planurile. Va pup pe toti!

(Interviurile continua in zilele urmatoare)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)