Treceți la conținutul principal

Runa Ria lanseaza hitul "Give You My Love"


Tarana si talentata artista din Rusia, Runa Ria lanseaza un nou single intitulat "Give you my love", care suna foarte bine si care se anunta un mare hit. Intreaga piesa (instrumentalul si versurile) a fost produsa de ea, artista reusind sa demonstreze ca e foarte talentata.Iata ce ne-a declarat simpatica artista:"Era o noapte calda de vara, eram in Romania in vacanta. Am fost foarte inspirata si aveam nevoie de un single nou. Oficial, asta este primul instrumental produs de mine, si sunt foarte mandra de asta, pentru ca pana acum eu doar scriam versuri si inventam linii vocale si dintotdeauna mi-am dorit sa invat sa fac si negative. Asa ca am deschis programul si am inceput sa creez. Vroiam sa fac o piesa slow dance. Am stat toata noaptea, pentru ca nimic nu ma poate opri daca am inspiratie. A doua zi am realizat ca am reusit sa produc primul meu instrumental, si chiar suna grozav! Imediat mi-au venit in minte si versurile... si cand am revenit in Moscova, am inregistrat piesa.Dragi prieteni, va invit sa ascultati prima mea piesa deep house produsa de mine. Nu uitati sa ii dati share, ma puteti gasi pe pagina mea de artist https://www.facebook.com/RunaRiaOfficial, va astept cu mare drag! Va doresc multa sanatate, fericire, sa fiti iubiti, va pup! A voastra, Andreea!"


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)