Treceți la conținutul principal

News:Austriecii au premiat cei mai buni artisti din lume,iar tanarul dj Dumitrean Daniel lanseaza un nou single


Weekendul acesta a avut loc in Austria, gala premiilor "World Music Awards", premii ce au loc in fiecare an si se acorda superlativelor din muzica.La decernarea acestor premii se tine cont de voturile ascultatorilor de muzica din Austria,difuzarile la radio, la posturile Tv si vanzarile pe net.Marii castigatori de anul acesta au fost Enrique Iglesias (Best Male, Song Of  The Year "Bailando, Best Summer Hit,Premiul pentru cele mai multe vanzari pe Itunes.) si Calvin Harris(Best Dj,Best Club Hit,iar Piesa "Summer" a fost cea mai difuzata la toate posturile de radio din Austria.)Alte premii au mai mers la Katty Perry, Rita Ora,Iggy Azalea si Rihanna.Deasemenea la aceasta editie Ricky Martin a lansat in premiera si noul sau single  "Adiós", la care va filma si  un clip.
Tanarul dj si producator Dumitrean Daniel, lanseaza un nou single de club , care se numeste "Feel.Pentru ca am vrut sa aflam cat mai multe despre noul single.i-am luat un mic interviu talentatului dj:

R.Cat timp ai lucrat la piesa?
D:Nu pot spune exact cat timp am lucrat la aceasta piesa,fiind implicat si in alte activitati,nu-mi dedicam tot timpul pentru productie sau mai exact pentru muzica.
R.Care este mesajul noii tale piese?
D: Pentru cei ce inteleg acest tip de muzica,mi se pare ca intelesul este diferit pentru fiecare in parte,depinde de personalitatea fiecarui ascultator.Deoarece piesa este putin mai rapida (135 Bpm), eu cred ca este mai energica,ceea ce place multor ascultatori,in special celor mai tineri.Eu sper ca aceasta piesa sa fie ascultata de cat mai multa lume si sa placa multora.Fiecare apreciere dar si fiecare critica pentru mine este binevenita!
R:Ce planuri de viitor ai?
D:Dupa mine as putea spune ca sper la multe lucruri,desi realitatea zilelor noastre ne arata ca nu tot ceea ce visam ni se implineste,eu totusi sunt optimist si cred ca incet,treapta cu treapta o sa ajung acolo unde imi doresc eu.Toata lumea a inceput de jos,la fel si eu,sunt tanar si am viitorul in fata iar ambitia mea este mare.Multumesc din suflet celor care ma ajuta si ma sprijina in tot ceea ce fac!
Pagina de Facebook a artistului :

https://www.facebook.com/DumitreanDanielOfficialPage


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)