Treceți la conținutul principal

Glorya:"Secretul frumuseții vine mereu din interior!"


A venit toamna, s-a terminat vacanta de vara, asa ca e timpul sa aflam ce au mai facut artistii vostri preferati si ce surprize va mai pregatesc in acest sfarsit de an.Votata de cititorii nostri pe buna dreptate cea mai sexy artista din Romania,tanara si talentata Glorya este prima artista intervievata de noi in aceasta toamna.

 
Glorya, una dintre cele mai talentate si sexy soliste din "tanara generatie",cunoscuta pentru hiturile "Casi Casi" si "Nu imi pasa", a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate.
R:Cum a fost vara asta pentru tine?
G:Vara aceasta a fost o vara linistita,pot spune.Am fost alaturi de cei dragi mie,am petrecut momente frumoase alaturi de familia mea,de prietenii mei si public.
R:Unde iti doresti sa-ti petreci vacanta ideala si de ce?
G:N-am un loc preferat,aleg mereu locurile in care ma pot relaxa in totalitate,locurile mai putin aglomerate.Imi place foarte mult muntele,fiind nascuta la malul marii.
R:Ai fost votata cea mai sexy artista de catre cititorii nostri.Care este formula secreta de arati asa bine?
G:Am fost surpinsa de acest titlu! Nu fac eforturi mari pentru a ma mentine,dar incerc sa mananc cat mai sanatos posibil,desi...in ultimul timp am cam neglijat acest capitol.Ma feresc de tot ce inseamna prajeli,evit dulciurile,bauturile carbogazoase si mancarurile cu un continut caloric bogat.Secretul frumusetii vine mereu din interior!
R:Ce planuri de viitor ai si ce surprize le mai pregatesti fanilor?
G:Am ales sa fac o pauza,momentan.Incepand cu luna Octombrie voi avea o piesa noua in colaborare cu unul dintre cei mai buni prieteni din lumea muzicii.
R:Dedica o melodie fanilor tai si cititorilor acestui blog.De ce ai ales aceasta piesa?
G:Recomand : Mellina feat. Vescan -Poza de album ,deoarece este una dintre putinele piese in care intalnim o poveste...Trista sau nu,piesa merita ascultata ,zic eu... Va pup!


         Pagina oficiala Glorya https://www.facebook.com/gloryaofficial

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)