Treceți la conținutul principal

KALIA:"Cel mai bine este sa ne bucuram de orice moment si sa traim viata cu speranta si pasiune."


Kalia este o tanara frumoasa si talentata, care demonstrează, ca are ceva de spus în industria muzicala din Romania.Simpatica artista a lansat pana in prezent mai multe piese de calitate cum ar fi " Wonderful Life" alaturi baietii That's Right,"Love me" alaturi de Stephan F sau "I'll be there" alaturi de Hoxygen.Desi foarte ocupata cu lansarea unei noi piese, Kalia a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate.
R:Cine este Kalia?
K:Ma numesc Ana-Maria, am 21 de ani, sunt o noua artista pe piata muzicala din Romania.De mica muzica a fost pasiunea mea, imi place la nebunie sa cant, cantam tot ce auzeam la tv sau la caseta asa cum era atunci, imi cumparam casete sa pot asculta mai multa muzica.Adevarata mea cariera muzicala a inceput acum 3 ani, in momentul intalnirii mele cu UnderVibe, el a fost cel care m-a ajutat sa-mi dezvolt talentul si in acelasi timp construind cu mine noul nostru proiect muzical "Kalia". Imi aduc si acum aminte prima mea piesa " Feelings " si cand mi-am auzit pentru prima data vocea pe inregistrare a fost ceva WOW pentru mine, care m-a facut sa lupt si sa-mi dorect sa fiu cu adevarat cineva.
R:Ce înseamna muzica pentru tine?Ce alte pasiuni mai ai?
K:Muzica pentru mine inseamna totul, prin muzica imi pot exprima sentimentele, pun mult suflet si pasiune in ceea ce fac, imi doresc ca prin muzica mea sa ajung la cat mai multe inimi, sa fiu un exemplu bun in ceea ce fac.In afara de muzica mai am si alte pasiuni : - Sportul : imi place sa fac miscare, in primul rand pentru ca este sanatos si imi place sa ma mentin in forma, as recomanda la toata lumea acest lucru, este foarte esential pentru bunastarea organismului nostru, alaturi de o alimentatie sanatoasa. - Dansul : este o alta pasiune, cu toate ca nu sunt o mare curajoasa cand vine vorba de dansat, dar imi place foarte mult, ma simt bine iar uneori limbajul corpului este mult mai bine inteles decat cel verbal - Pictura, desenul fac si ele parte din viata mea, de mic copil desenam si faceam tot felul de desene, chiar daca timpul a trecut, inca nu mi-am pierdut indemanarea si va ramane o parte din mine - Poezia : este si ea una din atuurile mele, iubesc sa compun poezii, sa pun pe foaie ceea ce simt , ganduri , sentimente , trairi , totul care poate insemna mult candva. Am un mare noroc cu un acest atu de a scrie poezie , ma ajuta foarte mult pe partea de muzica si ceea ce tine de lyrics, eu imi compun versurile la piese ceea ce este un lucru foarte frumos pentru mine.
R:Ce asteptari ai pentru viitor? Profesional si personal!
K:Pe viitor imi doresc foarte mult sa ajung sa arat lumii dragostea mea pentru muzica, nu conteaza faima pentru mine, conteaza rezultatul muncii si bucuria interioara ca am reusit sa fac multe persoane fericite Cat pe plan personal, nu sunt genul care sa grabeasca lucrurile, de obicei cele mai bune lucruri se intampla cand nu te astepti, de aceea nu-mi fac prea multe planuri, ele se pot schimba in orice secunda. Cel mai bine este sa ne bucuram de orice moment si sa traim viata cu speranta si pasiune.
R:De curand ai lansat o piesa noua , ce surprize mai pregatesti fanilor?
K:Pentru fanii mei vor urma multe surprize, vor fi multe piese frumoase care sigur se vor regasi in ele, intotdeauna imi doresc ce este mai bun pentru fanii mei. Am multe proiecte la care lucram si vrem sa iasa totul cat mai frumos, sa daruiesc fanilor cat mai multa muzica buna.
R:Cum arata o vacanta perfecta pentru tine?
K:Vacanta perfecta pentru mine ar fi undeva pe o insula pustie alaturi de persoana iubita, in special cand vine vorba de natura ma face sa ma simt bine, iubesc natura, te face sa te simti liber, lasi orice grija si efectiv te contopesti cu ea.
R:Oare cum e sa-ti naufragieze barca dragostei pe o insula pustie si sa nu ai posibilitatea sa te hranesti decat cu dragoste?
K:Dragostea este un sentiment de implinire in special cand este una adevarata. Dragostea este hrana spirituala a spiritului nostru, daca nu ne hranim cu ea, am fi goi si sufletul nostru ar fi pustiu.
R:Ce melodie din repertoriul tau, crezi ca te reprezinta cel mai mult?Care este mesajul muzicii tale?
K:Sunt multe piese din repertoriul meu care ma reprezinta, dar " Wonderful life " este o piesa care pot spune ca ma reprezinta mai mult, este o piesa cu un mesaj puternic, care am lucrat-o cu mult drag. Mesajul muzicii mele este unul de iubire, trairi si multe sentimente. Prin muzica mea vreau sa exprim tot ce este mai frumos si incantator in aceasta lume. Eu pun foarte mult suflet si iubire in ceea ce fac, muzica face parte din mine, fara ea as fi pustie.
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
K:Tuturor fanilor si cititorilor Exclusiv Party , vreau sa le multumesc din suflet si au tot respectul si iubirea mea. Datorita lor eu sunt persoana din ziua de azi, ei sunt cei care ma fac sa nu renunt si sa merg mai departe. Le multumesc pentru toata sustinerea si suportul acordat. Ii pup si ii iubesc si sper sa fie in continuare alaturi de mine, voi face tot posibilul ca muzica mea sa fie auzita cat mai mult.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)