Treceți la conținutul principal

Cristina Kiseleff, fata care face minuni cu vioara


Cristina Kiseleff, este o tanara foarte talentata, care face adevarate "minuni" cu vioara.Tânăra reuşeşte să combine vioara cu stiluri de muzică precum Rnb, hip-hop,dance sau dubstep, reusind sa-si puna amprenta pe coverurile unor piese foarte cunoscute. Încercaţi să faceţi un exerciţiu de imaginaţie şi să vă gândiţi cum sună o vioară combinată cu muzică dubstep, muzica hip-hop sau RNB.Pentru ca am noi apreciem artistii cu adevarat talentati, i-am luat un interviu in exclusivitate simpaticei si talentatei Cristina Kiseleff.
R:Cine este Cristina Kiseleff?
C:Sunt un om care canta cu mare placere la vioara.
R:Ce inseamna muzica pentru tine?Care a fost cel mai frumos moment din viata ta de artista?Cum te-ai simţit prima dată când ai urcat pe o scenă?
C:Muzica inseamna totul pentru mine, imi doresc sa cant la un instrument si sa fac muzica de cand ma stiu, asadar sunt norocoasa sa pot face acest lucru. Toate momentele artistice de pana acum au fost frumoase si speciale in felul lor, dar un exemplu rapid ce imi vine in minte ar fi onoarea pe care am avut-o sa il cunosc pe domnul Francois Pienaar (capitanul echipei de rugby “Springboks” a Africii de Sud, echipa cu care a castigat in 1995 Cupa Mondiala la Rugby) dupa ce am terminat un spectacol. Desi eram un copil, prima data cand m-am urcat pe scena a fost momentul definitoriu pentru mine, am realizat ca acela este locul in care ma simt excelent, locul in care trebuie sa fiu.
R:De curand ai lansat o piesa noua, ce surprize mai pregatesti fanilor?
C:.Surprizele muzicale vor continua, lucrez la un repertoriu nou in permanenta, voi dezvalui putin cate putin pe masura ce totul va fi gata, veti vedea...
R:Cum te distrezi in aceasta vara?Ce planuri de vacante ai?
C:Am avut deja ocazia vara aceasta sa calatoresc in Republica Ceha si in Bulgaria, deocamdata nu am un plan concret de vacanta, timpul fiind destul de impartit.
R:Descrie-te in trei cuvinte.
C:Imi este destul de greu sa ma descriu, insa daca ar fi sa gasesc trei termeni, acestia ar fi: sociabila, optimista si tenace.
R:Ce melodie din repertoriul tău sau cover, te reprezinta cel mai mult?
C:.In ceea ce priveste partea de coveruri, nu am o melodie anume in repertoiru care sa ma defineasca, in schimb, am mai multe piese dragi mie cu un mesaj frumos in care ma regasesc cate putin si care imi dau o stare excelenta de fiecare data cand le ascult. Cred totusi ca piesa mea originala “I’m Alive, It’s My Time” are un mesaj care ma reprezinta.
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
C:As dori sa urez tuturor multa sanatate si sa faca cu placere ceea ce si-au propus!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)