Treceți la conținutul principal

Subcarpați lanseaza albumul "Pielea de gaina"


Baietii de la SUBCARPAȚI lanseaza cel de-al treilea album, care se numeste "Pielea de gaina".Albumul suna foarte bine si este in stilul inconfundabil al baietilor de la SUBCARPAȚI, care poate fi definit ca folclor underground,SUBCARPAȚI finnd un manifest cultural contemporan.Ce înseamnă folclorul pentru SUBCARPAȚI
Iata ce a declarat Bean (liderul trupei, vocea și compozitorul/textierul pieselor) pe Facebook: “O sursă de energie. Am fost genul de român care a renegat folclorul, care avea o impresie foarte proastă despre România. Până când am reînceput să ascult din nou muzică folclorică și inițial am zis că are legătură cu copilăria, dar începea să îmi placă din nou. Folclorul emitea către mine și așa a început să se formeze un soi de conștiință în capul meu, pentru că au fost oameni care au luptat pentru țara asta și care ne-au schimbat viața și, pentru ei, dar și pentru noi, trebuie să învățăm păstrăm valorile tradiționale”.
 Noul album poate fi downloadat gratuit de pe site-ul oficial al trupei www.subcarpati.com .

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)