Treceți la conținutul principal

New Single:Sylvie-Noi 2 (intr-o vara)


Frumoasa si talentata Sylvie lanseaza un nou single de calitate, care se numeste "Noi 2 (intr-o vara)".Piesa suna bine si ne duce cu gandul la povestile de iubire care incep vara, cand parca totul este mai romantic.De muzica s-au ocupat Daniel Alexandrescu si Paul Emanuel Vasilescu(LLP),iar de versuri Silvia Stanciu si Daniel Alexandrescu.Iata ce a declarat artista in exclusivitate:
"Noua mea piesa este despre prima dragoste cea pe care nu o uitam niciodata si durerea neinteleasa a primei despartiri, e o poveste pe care o regasim in fiecare dintre noi... nu o data am trecut prin parc si ne-am uitat la banca pe care doi indragostiti imparteau primul sarut, am zambit si ne-am gandit ca asa am fost si noi si ca sunt cele mai sincere si  inocente momente, pe care le pierdem, desi nu am vrea sa se intample niciodata,dar niciodata nu va mai fi cum a fost prima data..."

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)