Treceți la conținutul principal

Artistii il asteapta pe Iepuras:Runa Ria, Lexie Shine &Azara


Dragii nostri prieteni,  se apropie Sarbatorile Pascale si trebuie sa vina Iepurasul cu multe cadouri frumoase pentru toata lumea.Pentru ca si noi vrem sa  oferim cat mai multe cadouri cititorilor nostri, am aflat  ce fac artistii vostri preferati de Paste si ce isi doresc sa primeasca de la simpaticul Iepuras.Astazi au raspuns intrebarilor noastre, trei tinere simpatice si foarte talentate:Runa Ria, Lexie Shine si Azara.
Iata ce a declarat frumoasa si talentata rusoaica Runa Ria (Andreea Caterina):
"De Paste nu fac nimic special, sper sa ma vad cu prietenii.Cel putin o sa ii invit la mine. Majoritatea vor sta cu familiile lor, dar cred ca managera mea va veni la mine.Hmm...Iepurasul as vrea sa imi aduca... o noua piesa!"
Senzuala si focoasa blonda Lexie Shine, a fost si ea foarte amabila si ne-a povestit ce va face in aceasta perioada:
"De Pasti voi fi alături de cei dragi cu siguranta ... Iar dorința mea este ca Iepurașul sa imi aducă realizări pe plan profesional si multă dragoste pe plan personal ! Tin urez pe aceasta cale cititorilor noștri un paste fericit...si fie ca Iepurașul sa le îndeplinească toate Dorințele si sa fie fericiti ! Si nu uitati sa va abonați la pagina mea oficială de facebook pentru a afla lucruri noi despre mine si activitatea mea muzicală...urmeaza multe surprize !! Va doresc sărbători fericite tuturor ! http://www.facebook.com/LexieShine "


Azara (Alina Vulpe) este o tanara la inceput de drum, foarte talentata si foarte ambitioasa.Iata cum il asteapta ea pe Iepuras:
"Pastele il voi petrece cu familia ,alaturi de cei dragi . De la Iepuras imi doresc sanatate si succes pentru proiectul Azara!"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)