Treceți la conținutul principal

Artistii il asteapta pe Iepuras:Annes, Sylvie si Andreias



Continuam interviurile de Paste cu artistii vostri preferati.Desi foarte ocupati, trei artisti foarte dragi voua, au avut amabilitatea sa raspunda cu sufletul deschis intrebarii noastre:"Ce vei face de Paste si ce vrei sa-ti aduca Iepurasul?".Cei trei artisti simpatici si foarte talentati, care il asteapta pe Iepuras sunt Annes,Sylvie si Andreias.
Annes este o artista completa, care fac a facut furori si in topul nostru cu piesa "In Ploaie", alaturi de Jimmy Dub.Dar, sa vedem cum il asteapta ea pe Iepuras.
"La mine a venit iepurasul in "persoana".Asa ca pot spune ca am "pile" la el(Vezi foto).Imi doresc un foarte bun nou single si multa sanatate.Voi sarbatori acasa cu familia deci voi fi in Bucuresti. Se creeaza o atmosfera frumoasa, mergem la biserica cu totii, gatim, ne impartim cadourile. Multa sanatate si tie si cititorilor vostrii un Paste minunat! Va imbratisez!"
Sylvie (Silvia Stanciu) este o artista talentata, care este pe piata muzicala de ani buni, ea facand parte din trupa Etno.Artista a reusit mereu sa-si surpinda placut fanii si ne-a povestit si noua ce va face de Paste.
"De Paște, ca de obicei, stau cu familia acasă și încerc sa mă odihnesc cât mai mult.Iepurele e liber sa îmi aducă orice. Pentru următoarele Sărbători Pascale va trebui însă sa muncesc mult pentru ca vreau sa îmi dăruiesc casa cu gradina și la anul voi fi poate propriul meu iepuraș."


 Andreias (Andreias Mihai), artistul care a facut furori cu piese ca "Ma Chérie" sau "Mademoiselle" se pregateste si el sa-l astepte pe Iepuras.
"De Sfintele  Sarbatori Pascale voi sta acasa impreuna cu familia si prietenii, cu siguranta voi pregati friptura de miel si imi voi baga si nasul cum se spune la vopsitul oualelor...chiar imi place sa ajut in bucatarie la pregatirea mesei de Paste ! Voi ciocni cate un ou cu prietenii si cu rudele mele prezente si sper sa am oul castigator!Cand eram copil,imi aduc aminte ca luam din casa toate ouale care le vopsea mama si fugeam repede afara sa ciocnesc cat mai multe oua cu prietenii,era un fel de competitie !Ce astept de Paste?Liniste sufleteasca... cu drag am sa ma duc la slujba, desi recunosc ca nu am tinut post... sa iau Lumina si ca de fiecare data cand intru in casa si spun Hristos a Inviat sa simt acel fior de liniste si de pace,apoi sa ies afara si sa privesc sirurIle de oameni care se indreapta catre casa ducand cu ei Lumina Sfanta... in tacere dar ceva mai fericiti!Referitor la Iepuras l-as ruga sa imi aduca sanatate de care am nevoie in aceasta perioada...si ceva inspiratie pentru urmatoarele melodii... in rest pasca, drob de miel, ciorbita buna a mamei mele si cojile de oua rosii rasfirate prin curte!!! Va doresc tuturor Paste fericit ! Duceti-va la slujba de Inviere , rugati-va pentru sanatate si cele bune... si am uitat .ceva,dupa ce duceti Sf.Lumina acasa,iesiti afara si uitati-va la cei ce merg in liniste,este un sentiment inaltator,credeti-ma pe cuvant! Hristos a inviat!"

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)