Treceți la conținutul principal

Indila, cantareata cu voce de aur, care a cucerit topurile din intreaga lume


Indila , este cantareata cu voce de aur , care a reusit sa cucereasca topurile din intreaga lume si sa bata record dupa record cu hitul ei "Dernière danse".Cu peste 18 milioane de vizualizări pe YouTube, în doar două luni de când a fost lansat single-ul ”Derniere Danse”, Indila este considerată deja un fenomen musical, reusind sa cucereasca toate sufletele ascultatorilor de muzica buna din intreaga lume.Pe numele său real Adila Sedraia,artista este din Franţa, avand origini indiene şi algeriene, de aici şi inflexiunile vocii sale care trece uşor de la ritmurile orientale, la şansonetele pariziene, piesele sale fiind hrana spirituala pentru suflet si minte.Desi abia lansata in decembrie, piesa "Dernière danse"   a luat cu asalt toate playlist-urile radiourilor din România şi a ajuns în topul celor mai vizionate clipuri de pe Youtube, fiind foarte populara si pe Facebook, unde a reusit sa cucereasca cu adevarat inima "internautilor". Iată traducerea piesei 
”Derniere Danse” (“Ultimul dans”): “De ce te-nversunezi, o iei de la capăt, Nu sunt decât o simplă fiinţă, Fără el sunt cam pierdută, Rătăcesc singură prin metrou, Un ultim dans, Ca să uit mâhnirea mea adâncă, Vreau să evadez, să iau totul de la capăt, Oh, dulcele meu chin..., Răscolesc cerul, ziua, noaptea, Dansez cu vântul, ploaia, Puţină iubire, un pic de miere, Şi eu dansez, dansez, dansez, Şi în vacarm, alerg şi mă tem, Oare e rândul meu?, Apare durerea…, Prin tot Parisul, mă las pradă, Şi mă duc în zbor, zbor, zbor, zbor, zbor, Numai speranţa…, Pe acest drum în lipsa ta, În zadar mă străduiesc, viaţa mea fără tine e doar un decor luminos, fără sens…, Răscolesc cerul, ziua, noaptea, Dansez cu vântul, ploaia, Puţină iubire, un pic de miere, Şi eu dansez, dansez, dansez, Şi în vacarm, alerg şi mă tem, Oare e rândul meu?, Apare durerea..., Prin tot Parisul, mă las pradă, Şi mă duc în zbor, zbor, zbor, zbor, zbor…, În acest dulce chin, Prin care mi-am ispăşit toate păcatele, Ascultă cât de mare e inima mea, Sunt o copilă venită din lume…, Răscolesc cerul, ziua, noaptea, Dansez cu vântul, ploaia, Puţină iubire, un pic de miere, Şi eu dansez, dansez, dansez, Şi în vacarm, alerg şi mă tem, Oare e rândul meu?, Apare durerea..., Prin tot Parisul, mă las pradă, Şi mă duc ïn zbor, zbor, zbor, zbor, zbor”.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)