Treceți la conținutul principal

Annes:"Suntem suflet, spirit si trup..."

Annes este o artista speciala si talentata, care a reusit in ultimele luni sa faca furori cu superba piesa de dragoste "In Ploaie", alaturi de Jimmy Dub, reusind sa fie No1 si in topul nostru, Top 10 Exclusiv Party. Annes transmite prin muzica ei emotie,reusind sa ajunga de fiecare data la coarda sufletului si sa-si impresioneze ascultatorii.Acum, in Luna Iubirii, artista a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu  foarte interesant  in exclusivitate.


R:Cum petreci Ziua Indragostitilor?Ce inseamna pentru tine aceasta zi?  
A:De obicei o parte din Ziua indragostitilor o petrecem pe scena sau pe drum spre concertul respectiv iar daca mai ramane timp iesim la o cina romantica, un film. Au fost dati in care iubitul meu era departe de mine si am petrecut doar cu gasca de prietene neindragostite. Anul acesta insa mi-am propus sa plec in Paris.Pentru mine inseamna o zi in plus in care celebrez iubirea indiferent de forma ei. Iubirea este in tot ceea ce fac.. Iubirea si iertarea sunt sentimentele pe care le incerc cel mai des.
R:A murit oare romantismul?Crezi in suflete pereche?Crezi ca iubirea adevarata nu moare niciodata? 
A:Nu cred ca a murit sau s-a demodat romantismul dovada ca muzica de dragoste e inca in topuri... eu cant depre dragoste la modul cel mai romantic.Suntem suflet, spirit si trup. Daca nu as crede acest lucru ar fi ca si cum mi-as nega propria fiinta.
R: Daca ai alege sa locuiesti si sa te indragostesti intr-un alt oras, care ar fi acela si de ce?
A: Sincer nu mi-as dori sa locuiesc in alt oras. Bucurestiul e orasul meu de suflet.
R:.Care este cel mai frumos film de dragoste pe care l-ai vazut?Cu ce te-a impresionat?
A:Povestea de dragoste din filmul "Titanic" m-a impresionat cel mai mult pentru ca iubirea inseamna sacrificiu, daruire neconditionata.
R:Care este melodia ta de suflet, melodia cu care ai cucerit sau ai fost cucerita?
A:"Crazy"- Aerosmith
 
R:Un mesaj pentru toti indragostitii Din Romania si pentru cititorii acestui blog.
A: Cititorilor vostrii le doresc cat mai multa iubire in cel mai pur sens al cuvantului.
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)