Treceți la conținutul principal

Alessia:"Iubiti-va mult , dragostea este singurul lucru pur care ne-a mai ramas !!!"

In luna Februarie-Luna Iubirii, vedetele voastre preferate vor raspunde la intrebarile lui Cupidon in exclusivitate, doar pe blogul nostru.Alessia este o tanara si talentata artista din Romania, care a inceput sa cante de la 14 ani si s-a evidentiat repede, datorita calitatilor vocale.Dar, fiind o perfectionista, Alessia a trebuit sa munceasca mult, pentru a se implini ca artist. A studiat, timp de 15 ani, dansul si coregrafia, a luat lectii de canto si de imagine.
Alessia numara mai multe colaborari cu artisti consacrati, cum ar fi 3 Sud Est, Play&Win, Bob Taylor, Trident, Sistem etc.A lansat hituri precum "Boro na sou po","Find me (ale, ale)", "Ale Kumaye","Hacker de Sentimente", cu care a reusit sa cucereasca topurile nationale si internationale.In Luna Iubirii, artista ne-a  acordat un interviu in exclusivitate.

R:Ce preferi Valentine ’s Day sau Dragobetele?Ce inseamna pentru tine aceasta zi?
A: Le sarbatoresc pe amandoua de cativa ani pe scena :) . Din pacate pentru mine personal nu inseamna ceea ce ar fi trebuit , adica doua zile minunate alaturi de persoana iubita , declaratii de dragoste si clipe de neuitat. Sunt singura si nu pot sa spun ca imi pare rau deoarece in fiecare an imi declar deschis sentimentele de iubire si recunostinta fata de oamenii care imi asculta muzica , imi urmaresc activitatea si vin la concertele mele.
R:Crezi in dragoste la prima vedere?Cand te-ai indragostit prima oara?
A:Cred in dragoste la prima vedere dar din pacate cred ca este dragostea care se consuma cel mai repede . Prima oara m-am indragostit la 13 ani , poate ca m-am indragostit si pe la gradi dar nu mai tin minte :))))
R:Care a fost cel mai nebunesc gest pe care l-ai facut pentru persoana iubita?
A:Nu imi amintesc sa fi facut ceva nebunesc , nu sunt asa indrazneata din punctul asta de vedere. 
R:Daca ar fi sa dedici persoanei de langa tine sau tuturor indragostitilor un cantec de dragoste,care ar fi acela?
A:Chiar daca este o poveste fara happy end este totusi o piesa de dragoste si reflecta sentimente si trairi pe care le-am experimentat toti la un moment dat. Este vorba despre single-ul meu care se numeste PLOUA...
 

R:Cum arata o cina romantica perfecta pentru tine?
A:In principiu mi se pare romantic sa contribuie amandoi la prepararea cinei dupa care sa o serveasca intr-un loc care le este lor drag si unde se simt foarte relaxati.
R:Oare cum e sa-ti naufragieze barca dragostei pe o insula pustie si sa nu ai posibilitatea sa te hranesti decat cu dragoste?
A: Ar fi perfect :)))
R:Ce melodie din repertoriul tau, crezi ca ar fi o declaratie de dragoste perfecta, in aceasta perioada?
A:JUMATATEA MEA este o piesa in colaborare cu baietii de la PLAY & WIN care mie imi este foarte draga.
ALESSIA - Jumatatea Mea


Asculta mai multe audio blues


R:Un mesaj pentru toti indragostitii Din Romania si pentru cititorii acestui blog
A:Iubiti-va mult , dragostea este singurul lucru pur care ne-a mai ramas !!! Va astept cu drag pe facebook Alessia official !!!

Comentarii

Unknown a spus…
ma do ca dar vztfttkshin

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)