Treceți la conținutul principal

Focoasa rusoaica Runa Ria si blonda sexy Lexie Shine au pregatit o surpriza "incendiara" fanilor

Focoasa rusoaica Runa Ria si blonda sexy Lexie Shine au pregatit o surpriza "incendiara" fanilor, un super cover la piesa "Wrecking Ball", al cantaretei Miley Cyrus.
Avem parte de o colaborare speciala Bucuresti-Moscova,cele doua artiste reusind sa dea dovada de mult talent si reusind sa realizeze un cover foarte reusit. Iata ce spune Andreea Runa in exclusivitate despre aceasta colaborare: "Suntem prietene si chiar ne-am gandit la un duet. Am mai vorbit deja despre piese pe care le-am putea canta impreuna, pentru ca amandoua avem voci potrivite. Lexie a facut cover dupa "Wrecking ball", pe urma am cantat si eu. Am fost foarte curioase sa vedem ce iese, cum suna vocile noastre si daca ne potrivim, iar ceea ce a iesit, ne-a uimit! Eu cred ca suna bine si am de gand sa mai colaborez cu Lexie, sper sa lansam mai multe piese impreuna!" Auditie placuta!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)