Treceți la conținutul principal

Cum se plagiaza o piesa in Romania...

In Romania am observat, ca majoritatea artistilor au inceput sa copieze starurile din afara, dand dovada de o "originalitate" iesita din comun.
O cititoare fidela a blogului nostru, ne-a atras atentia, ca Otilia(o cantareata de care nu am auzit pana acum), a copiat piesa Selenei Gomez,"Come & Get It".Am stat si am analizat piesele si ne-am dat seama ca cititoarea noastra avea dreptate, Otilia sau ma rog, compozitorul ei s-a inspirat din plin din piesa Selenei Gomez.Eu va inteleg ca sunteti in pana de idei fratilor, dar sa te inspiri in halul asta, mai bine faceati cover direct... Altii muncesc saptamani, isi dau sufletul sa compuna piese noi, versuri de calitate, sa fie cat mai originali, iar unii artisti se inspira la greu din muzica internationala... Pai, e frumos?Si ca sa nu ziceti ca batem campii, iata si dovada dragi prieteni :

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)