Treceți la conținutul principal

Runa Ria:"Sper sa vin in Romania cat mai des..."

Runa Ria este frumoasa si talentata artista din Rusia, care a reusit sa faca furori cu piesele "Winner" alaturi de Dj Vianu si "Burn in Flames" alaturi de T-RoMaN si care din dragoste pentru Romania, a invatat romaneste intr-un timp record.Cu ocazia Sarbatorilor, artista ne-a acordat un interviu foarte interesant in exclusivitate.

R:Cum a fost anul 2013 pentru tine?
A:Anul 2013 a adus multe schimbari in viata mea. Mi-am schimbat numele de scena, am lansat doua piese, anul trecut mi-am schimbat numele oficial, dar abia acum, in august 2013, am reusit sa imi schimb si buletinul si momentan astept sa fie gata si pasaportul, si mai e ceva ce e foarte important pentru mine. O sa va povestesc ceva acum... La inceputul lui 2013, intr-o seara imi verificam emailul si am gasit acolo reclama in care scria: "2013. Sarbatori fericite! Timpul sa inveti limba romana". Sa zic ca m-am mirat...e prea putin spus. Am ramas socata. Va dati seama, s-a implinit!  Pana acum stiam doar sa scriu romaneste, iar in 2013 am inceput sa si vorbesc  P.s.: multumesc celor care au rabdare sa ma invete si sa asculte ce spun, desi eu am accent si inca nu stiu sa vorbesc bine:))
R:Se apropie sarbatorile de iarna! Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
A:Nu ma pregatesc. Revelionul 2012-2013 l-am sarbatorit cu sora mea din Bucuresti, a fost la mine in Moscova. Anul acesta cred ca voi sarbatori pe Skype cu prietenii mei, asa ca cand in Romania o sa fie 22:00, noi deja o sa ridicam paharele pentru ca in Moscova va fi 00:00!  Apropo stiati ca in Rusia Craciunul se sarbatoreste pe data de 7 ianuarie, si nu pe 25 decembrie?
R:Care a fost cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?
A:Sincer, nu stiu ce sa zic. Pentru mine, care sunt o persoana extrem de romantica, cred ca cel mai frumos cadou a fost facut de fostul meu logodnic: am ajuns acasa dupa o noapte grea fara somn. Dupa aceea m-am pus sa fac mancare, nu stiam ce facea el. Cand am terminat, el mi-a spus sa inchid ochii, m-a luat in brate si m-a dus in baie, am deschis ochii si am vazut cada cu multa spuma si petale rosii. Dupa ce am iesit de acolo, am luat cu mine in pat desertul pe care l-am gatit pentru noi, vroiam sa il hranesc, dar el mi-a spus sa astept putin si sa nu ma grabesc in pat pentru ca are o surpriza. A ingenuncheat si m-a cerut in casatorie ...
R:La ce varsta ai aflat ca Mosu' nu exista? Cum s-a intamplat?
A:La 8 ani, cred... Mi-am dat seama cand am vazut un tip beat, imbracat ca Santa, care a iesit de la mine de la bloc cantand ceva cu voce tare si spunand cuvinte porcoase:))
R:Avand in vedere obiceiurile noastre culinare, ce faci ca sa nu te ingrasi de sarbatorile de iarna?
A:Nu fac nimic. O sa incerc sa nu mananc noaptea, desi e greu, nu sunt sigura daca o sa ma pot abtine :)) Dupa ce trec sarbatorile, ma pun pe slabit.
R:De curand ai lansat o piesa noua, ce surprize mai pregatesti fanilor?
A:Mai am vreo 2-3 piese la care lucrez, acum caut pe cineva sa faca instrumentale la ele. Trebuie orchestrate si inregistrate. Plus, as vrea sa fac si un duet. Dar nu stiu cu cine, caut voce masculina. Pana atunci, voi lucra la piese noi...
R:Planuri de vacanta la sfarsit de an sau la inceputul anului viitor?
A:La inceputul lui 2014, sper sa vin in Romania. De vreo 10 ani visez sa vin, dar nu am putut sa fac asta pana acum.Acum visul meu devine realitate, am depasit multe obstacole, am trecut prin multe. Daca ati sti ce ciudat ma simt acum... Cand ai un vis, si el devine realitate, mereu ai un sentiment ciudat, dar placut. In ultimul timp mi-am facut multi prieteni in Romania, si mi-e dor de ei. Nu stiu cum o sa ma simt cand o sa ma vad cu ei si ce va fi... mi s-a mai intamplat sa intalnesc pe cineva de pe net in realitate, si cand l-am vazut, am avut un sentiment foarte ciudat, in primele minute ma uitam la el fara sa clipesc, nu puteam sa spun nimic, doar ma uitam si zambeam, nu puteam sa cred. Si abia apoi, dupa ce mi-a trecut socul, l-am imbratisat!
R:Ce asteptari ai de la 2014? Profesional si personal!
A:In 2014, intentionez sa lansez multe piese si sper ca ele sa le placa ascultatorilor. Si sper sa mai vin in Romania cat mai des: deci cand vin la inceputul lui 2014, asta nu va fi ultima data cand o sa ma puteti vedea acolo!
R:Ce mesaj transmit fanilor si cititorilor acestui blog?
A:Dragi prieteni! Ca deobicei, va doresc multa sanatate, dragoste si intelegere. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi! Si fie ca noul an sa va aduca multa fericire si succes in ceea ce faceti. Fie ca visele voastre sa devina realitate. V-am pupat! A voastra, Andreea Runa!

Comentarii

Roby Teknos a spus…
Wonderful singer!!!

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)