Treceți la conținutul principal

New Video:GLORYA - Nu-mi pasa

Frumoasa si talentata Glorya, vine cu o surpriza speciala de Mos Nicolae, pentru toti fanii ei.
Dupa ce a facut furori cu hitul "Casi Casi", reusind sa patrunda si pe piata internationala, simaptica artista revine cu un single nou, de data aceasta in limba romana.Iata ce a declarat artista in exclusivitate:
  "Am hotarat impreuna cu echipa de la TommoProduction sa oferim un cadou de sarbatori publicului meu si am ales ca urmatoarea piesa lansata de pe viitorul album sa fie:"Nu-mi pasa",piesa care ma reprezinta ca stil,zic eu.Mi-am dorit foarte mult sa interpretez o piesa in care sa cant rap,deoarece sunt o mare fana a muzicii rap inca din copilarie.Cu siguranta foarte multa lume se regaseste in versurile piesei,piesa avand un mesaj dur la adresa celor neloiali in relatiile de cuplu.Sper sa va placa noul stil adoptat!"
Felicitari Glorya si te asteptam cu multe surprize placute in continuare!(Nu uitati, in aceasta luna, Glorya va acorda un interviu surpriza in exclusivitate pe acest blog)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)