Treceți la conținutul principal

Lexie Shine, o tanara sexy si talentata, care vrea sa cucereasca inimile iubitorilor de muzica

Lexie Shine este o tanra sexy si talentata, care e la inceput de drum in industria muzicala din Romania.Plina de ambitie, tanara artista vrea sa ajunga cat mai sus in topuri si in inimile fanilor.Cu ocazia Sarbatorilor de Iarna ne-a oferit un interviu in exclusivitate, primul interviu din cariera ei.

R:Cine este Lexie Shine?
L:Buna! Sunt Lexie Shine,si ma bucur din suflet ca acord acest interviu! M-am născut cu muzica in suflet si o viata mi-am dorit ca ea sa facă parte din mine. Pot spune ca ea mi-a călăuzit Pasii de mica...părinții mei mi-au descoperit talentul pe cand inca eram la scoală si au avut grija inca din primele clase sa studiez muzica in mod special...am luat parte in corul școlii unde am fost si solista...iar profesoara pe care am avut-o a fost foarte incantata de mine. Am participat si la cateva concursuri cat am fost integrată la acel cor cat si pe cont propiu. De atunci si pana acum nu am lăsat balta muzica...ca drept dovada am piesele mele...si voi continua asa pana cand vocea nu imi va mai permite...muzica este dragostea vieții mele si asa va ramane! 
R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
L:De Crăciun si de Revelion voi fi între cei dragi...poate in acest timp va voi pregăti o surpriza...daca nu...cu siguranță dupa sărbători !
R:Care a fost cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?La ce varsta ai aflat ca Mosu' nu exista? Cum s-a intamplat?
L:Cel mai frumos cadou primit vreodata de Crăciun a fost cand a luat nastere prima mea piesa "The Fire" . La vârsta de 12 ani am aflat ca Moș Crăciun nu exista ghiciti cum ? Am prins-o pe mama mea cum aseza cadourile sub brad...si nu înțelegeam de ce ma trimitea insistent la culcare! Oricum aveam eu dubii referitor la existența Mosului...multi oameni se deghizau si se dădeau drept el... 
R:Ce inseamna muzica pentru tine?
L:Muzica pentru mine inseamna tot! Cea mai de nădejde si fidela prietena posibila...ea imi reda zâmbetul pe buze atunci cand sunt suparata...imi scoate la iveală partea sensibilă din cand in cand...imi da pofta de viata si încredere in mine...si de cele mai multe ori prin muzica imi pot exprima gândurile si sentimentele!
R:Ce asteptari ai de la 2014? Profesional si personal!
L: Sper ca in noul an ce vine sa imi îndeplinesc visul de deveni o cântăreața de succes...ca muzica mea sa fie pe placul multora si sa nu renunț la muzica ! 
R:Ce mesaj transmit fanilor si cititorilor acestui blog?
L:Va multumesc dragiilor pentru atenția acordată acestui interviu...este primul meu interviu...si sper sa nu fie ultimul...am nevoie de caldura si de susținerea voastră!Va urez Crăciun fericit si in an nou asa cum va doriți voi! Va pup si pe data viitoare !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)