Treceți la conținutul principal

Glorya pregateste multe surprize fanilor in 2014

Dupa ce a facut furori in acest an cu hiturile "Casi Casi" si "Nu imi pasa", tanara si talentata Glorya, pregateste foarte multe surprize fanilor si iubitorile de muzica buna.Desi foarte ocupata, simpatica artista a tinut sa faca un cadou de Sarbatori fanilor ei si ne-a acordat un interviu in exclusivitate.

R:Cum a fost anul 2013 pentru tine?
G:Anul 2013 a fost un an plin de adrenalina pentru mine.Cu bune si cu rele,anul 2013 nu m-a privat de toata sustinerea publicului meu si tin sa le multumesc pe aceasta cale!
R:Care a fost cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?La ce varsta ai aflat ca Mosu' nu exista? Cum s-a intamplat?
G:Shhht!Mosul exista !:))Nu-mi aduc aminte exact la ce varsta si cum s-a intamplat,dar in mod cert am fost foarte dezamagita...Cel mai frumos cadou a foat cel facut de tatal meu,un ceas pe care mi-l doream foarte mult.
R:Ce superstitii ai la sfarsit de an? Obisnuiesti sa iti pui dorinte? Porti vreun anumit obiect?
G:Da,un accesoriu rosu.:)Imi pun cate o dorinta in noaptea dintre ani.Functioneaza mereu!
R:Avand in vedere obiceiurile noastre culinare, ce faci ca sa nu te ingrasi de sarbatorile de iarna?
G:Mananc foarte putin.Este o provocare pentru mine!:))
R:De curand ai lansat o piesa noua care face furori, ce surprize mai pregatesti fanilor?
G:Pregatesc piese noi,piese care sper sa placa publicului.
R:Planuri de vacanta la sfarsit de an sau la inceputul anului viitor?
G:O mini-vacanta la munte si cam atat,deoarece urmeaza sesiunea si nu prea mai am timp...
R:Ce asteptari ai de la 2014? Profesional si personal! 
G:Anul 2013 a fost un an putin cam greu pentru mine.Imi doresc ca in anul 2014 sa  fie un an linistit.
R:Ce mesaj transmit fanilor si cititorilor acestui blog?
G:Le urez multa fericire si tot ce-i mai frumos!Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si sa ne auzim cu bine in noul an!Va pup!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)