Treceți la conținutul principal

Celia:"Anul 2015, va fi anul de revenire..."

Celia este o artista de succes, care a reusit prin talentul, frumusetea si modestia ei,sa ne uimeasca de fiecare data cu piese, care sunt o adevarata hrana spirituala pentru suflet si minte.Desi plecata alaturi de sotul ei Ardeli in Australia, unde se pregateste pentru cel mai minunat moment din viata ei, acela de a fi mamica, artista a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu in exclusivitate .

R:Care a fost cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?
C:Sincer nu imi amintesc exact care a fost cel mai frumos, toate au fost extrem de speciale prin magia Crăciunului!
R:La ce varsta ai aflat ca Mosu' nu exista?
C:Dar, ce? Mos Crăciun nu exista ?????? :))) nu accept! 
R:Ce superstitii ai la sfarsit de an?Obisnuiesti sa iti pui dorinte?
C:Nu prea am superstiții...Da, imi pun dorințe... 
R:Porti vreun anumit obiect?
C:Am o brățara Sfințita, adusă de un prieten de la Muntele Athos, o port de aproape 3 ani zi de zi... 
R:Ce asteptari ai de la 2014? Profesional si personal!
C:Personal o sa fie un an special, anul in care am sa imi tin ingerasul in brate pentru prima data! Ma voi întoarce in tara la sfârsitul anului 2014, anul 2015, va fi anul de revenire, imi doresc si o sa fac tor posibilul ca in acest timp sa pregătim ceva special, foarte special... mi-as dori ca dragii mei fani sa spună "da, da, da!!! A meritat așteptarea !".

                                                   Sarbatori Fericite tuturor!
Hitul "Dor de noi(Joi)", care a fost timp de unsprezece săptămâni locul 1 în topul nostru, "Povestea Mea", "O mie de cuvinte","It Is Love","Love 2 Party" si alte hituri, au reusit sa cucereasca inimile iubitorilor de muzica buna.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)