Treceți la conținutul principal

Annes:"Spiritul lui Mos Craciun este printre noi!"

Annes este una dintre cele mai frumoase si talentate artiste din Romania, care a reusit de fiecare data sa-si surprinda fanii cu surprize foarte placute.Cu ocazia Sarbatorilor de Iarna, simpatica artista ne-a acordat un interviu foarte interesant in exclusivitate.

R:Cum a fost anul 2013 pentru tine?
A:Fiecare an care trece imi lasa amintiri noi, bucurii mai mari sau mai mici fata de ceilalti ani, una peste alta nu trece un an fara sa ma simt mai implinita. Asa ca pot spune ca 2013 a fost de departe un an bun.
R:Care a fost cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?
A:Acum 2 ani am primit un nou pian si am fost extrem de fericita.
R:La ce varsta ai aflat ca Mosu' nu exista? Cum s-a intamplat?
A:Cum adica Mosul nu exista? :)) Poate nu exista fizic, dar spiritul lui este printre noi!Stiam din povesti si desene ca Mosu' este grasut si destul de mic de inaltime. Tatal meu s-a imbracat intr-un costum de Mos iar eu cu sora mea ne-am prins ca nu e Mosu' pentru ca tatal nostru era foarte inalt si slab...
R:Ce superstitii ai la sfarsit de an? Obisnuiesti sa iti pui dorinte? Porti vreun anumit obiect?
A:Singura superstitie pe care o am la sfarsit de an, e aceea, ca Anul Nou trebuie sa ma gaseasca cu bani in buzunar si un obiect de imbracaminte de culoare rosie. Asta pentru ca anul ce vine sa ne aduca bunastare si iubire. Da,imi pun dorinte! 
R:Avand in vedere obiceiurile noastre culinare, ce faci ca sa nu te ingrasi de sarbatorile de iarna?
A:Nu ma ingras de Craciun pentru ca in aceasta perioada am si mai multe concerte, deci nu stau prea mult la masa. Cum de ceva timp nu mai mananc nici lactate si carne din sarmale cu orez, cred ca n-am sa ma ingras. Mai greu sa ma abtin de la dulciuri, insa nu vor exagera in cantitate, imi promit.Iar daca mai luam 1-2 kg, chiar nu e o tragedie mergem la sala de fitness si ne descotorosim repede de ele.
R:De curand ai lansat o piesa noua care face furori, ce surprize mai pregatesti fanilor?
A:Am lansat impreuna cu Jimmy Dub " In ploaie" o productie Rappin' On Production, Connect-R si Adi Cristescu. Ne bucuram ca a intrat in playlisturile celor mai importante radiouri si ca place fanilor si prietenilor nostri. Urmeaza ca impreuna cu Roton Music in luna ianuarie sa filmam un videoclip superb pentru acest single.
R:Planuri de vacanta la sfarsit de an sau la inceputul anului viitor?
A:Planurile converg tot spre muzica, concertele de sarbatori si Revelion, care ne vor aduce mai aproape de public. Sa le onoram cu bine si sa ne bucuram impreuna de aceste minunate si sfinte sarbatori.
R:Ce asteptari ai de la 2014? Profesional si personal!
A:Anul 2014 as vrea sa-mi aduca sanatate atat mie cat si celorlalti, iubire neconditonata, succes si multe minuni.
R:Ce mesaj transmit fanilor si cititorilor acestui blog?
A:Cititorilor vostri le urez tot ce imi urez si mie, sa aiba parte de toata iubirea in adevaratul sens al cuvantului si sa li se intample cele mai minunate lucruri.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)