Treceți la conținutul principal

Andreias"Mos Craciun chiar exista !!!!"

Incepand de azi, vom incepe o serie de interviuri cu artisti si oameni de radio, in care vom vorbi despre "magia" Sarbatorile de Iarna si planurile de viitor ale acestora.Pentru primul interviu am ales un artist foarte talentat, cu un caracter deosebit-Andreias(Andreias Mihai). Cunoscut pentru hituri precum "Mademoiselle", "Patagonia" sau "Ma Chérie",artistul ne-a acordat un interviu in exclusivitate cu ocazia Sarbatorilor de Iarna.



R:Cum a fost anul 2013 pentru tine?
A: Doresc sa va salut pe toti si sa va spun ca va iubesc foarte mult !!! Anul 2013 pentru mine a fost un an de cotitura in viata mea, un an in care m-am hotarat sa ma reinventez, sa urmez din nou calea muzicii, sa fiu alaturi de toti cei dragi mie, sa imi fac prieteni noi, dar si un an in care a trebuit sa sacrific foarte mult, multe deceptii si necazuri, sa fiu apreciat de dusmani si dezamagit de prieteni,dar luate impreuna pot spune scurt si la obiect... UN AN PUR ROMANESC!!!
R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
A:Nu stiu daca ma credeti, dar abia astept sa merg cu copii vecinilor si prietenilor mei in locul unde am copilarit eu, pe post de colindator dar si pe post de sef de formatie... asa cum cei mari mergeau cu noi seara tarziu sa ne calauzeasca , hehe... si ne mai luau sa spunem asa din nucile si cornuletele pe care le primeam , sa traiesc clipele frumoase si sa imi aduc aminte de copilarie ! M-am pregatit sufleteste pentru sarbatori cat si pentru felurile de mancare traditionale ,sa ii vad pe cei dragi fericiti atunci cand la sfarsit pun steluta in varful bradului de Craciun ! Si nu uitati... am un vin bun facut de manuta mea, iar primul pahar il voi bea in sanatatea mea si a dumneavoastra!!!In rest? vanzoleala , neamuri, veri... copii care alearga de colo colo ... sacrificam purcelul , carnati , contraziceri , tatal meu in capul mesei  si mama care nu stie cu ce sa ma mai rasfete ...apoi pe 28 Decembrie ziua mea de nastere  si Revelionul ori cu prietenii ori cantand !!! 
R:Care a fost cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?La ce varsta ai aflat ca Mosu' nu exista? Cum s-a intamplat?
A:Nu pot spune care a fost cel mai frumos cadou , tot ce am primit am considerat ca fiind cele mai frumoase, iar referitor la ce varsta am aflat ca Mosu nu exista... nu stiu... va spun atat, Mos Craciun chiar exista !!!
R:De curand ai lansat o piesa si un clip nou, ce surprize mai pregatesti fanilor?
A:Da, o piesa inspirata din filmul Toate Panzele sus ...disparitia lui Pierre Valliant si cautarea lui pana in Fine del Mundo sau Tara de foc ( Patagonia) , un taram foarte frumos pe care chiar vreau sa-l vizitez , o piesa de club diferita de genul pe care il abordez si cu care v-am obijnuit alaturi de Dj Dark ,un clip nebunesc distractiv , fresh, la care au raspuns cu drag invitatiei fanii nostrii pe care ii respect si ii apreciez! Publicului pregatesc inca 3 piese frumoase, cu siguranta vor aprecia si vor astepta si celelalte noutati din partea lui ANDREIAS!!!
R:Planuri de vacanta la sfarsit de an sau la inceputul anului viitor?
A:NU am planuri de vacanta inca , dar ma gandesc la o plecare nu stiu unde...poate in Patagonia... uuuhhhaaaaaa  sau daca nu somn de voie si apa rece !!! 
R:Ce asteptari ai de la 2014? Profesional si personal!
A:Eheeee, ia sa vedeti voi ca nu am sa va dezamagesc si sunt sigur ca 2014 imi va aduce cele mai frumoase trairi si realizari, stiu ca trebuie sa muncesc de-or sa imi sara ochii din cap dar, cu sustinerea voastra voi reusi! Stiti cum se spune  nu ai fani si public? canti in baie sau la pereti...
R:Ce mesaj transmiti fanilor si cititorilor acestui blog?
A:Sa fiti sanatosi, sa primiti cu sufletul deschis sarbatorile de iarna, sa simtiti ca sunteti iubiti si sa iubiti si voi la randul vostru, sa petreceti frumos alaturi de prieteni si familie...eu ma gandesc cu drag la voi si imi doresc sa fiu la inaltime asa cum v-am obijnuit!!! Iar cand ve-ti manca nucile si ve-ti bea vinul fiert la gura sobei, alaturi de familie si prieteni, bucurosi cu tot ce aveti in suflet... sa auziti la usa casei voastre aceste cuvinte: Primiti cu colindul? Va pup si va imbratisez pe toti... Sarbatori fericite sa aveti,va iubesc... cu stima ANDREIAS!!!!

https://www.facebook.com/AndreiasOfficial adresa oficiala de Facebook a artistului

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)