Treceți la conținutul principal

Ady Jara:" Imi doresc sa intru in lumea cinematografiei..."

Ady Jara este un tanar si talentat realizator de emisiuni radio, care a reusit sa faca senzatie cu emisiunea "Hit Experience" la Impact Fm .Am fost curiosi ce face de Sarbatori si Adi avut amabilitatea, sa ne acorde un interviu in exclusivitate.

R:Cum a fost anul 2013 pentru tine?
A:A fost un an plin din punct de vedere profesional. Am avut proiecte atat cu ImpactFM ( Snow Radio Show, Summer Radio Show, IMPACT FM Dance Tour) cat si solo. 2013 a reprezentat lansarea si celui de-al 2lea single , "La Radio". Totodata in vara acestui an  am avut o experienta frumoasa pe platourile de filmare  din Buftea (din pacate, mai multe nu pot spune).
R:Se apropie sarbatorile de iarna!Cum te pregatesti de Craciun si Revelion?
A:La mine in familie este o traditie sa petrecem Craciunul impreuna deoarece nepotelul meu este nascut in acea perioada, iar de revelion probabil ca voi fi La Bucuresti alaturi de cativa prieteni.
R:Care a fost cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?La ce varsta ai aflat ca Mosu' nu exista? Cum s-a intamplat?
A:Hmmmm... cel mai frumos cadou? Tin minte ca mi s-a daruit un camion de jucarie. Insa, din pacate, l-am stricat destul de repete. Legat de Mos Craciun, nu mai retin exact!. Probabil pe la 14 ani.
R:Ce superstitii ai la sfarsit de an? Obisnuiesti sa iti pui dorinte? Porti vreun anumit obiect?
A:Nu sunt o persoana superstitioasa, iar la capitolul dorinte probabil ca toata lumea isi doreste cel mai mult sanatate. 
R:Ce surprize mai pregatesti fanilor de la radio?
A:2014 se anunta un an plin! Dam startul din ianuarie la celui mai mare proiect radio din regiunea Moldovei. Direct de pe partia soimul din Gura Humorului, Snow Radio Show. In plus, lucrez la o noua piesa si imi doresc sa intru in lumea cinematografiei. Am avut pana acum ceva castinguri insa nu s-a concretizat nimic.
R:Ce asteptari ai de la 2014? Profesional si personal!
A:Cum spuneam mai sus doresc ca in 2014 sa ma axez si pe actorie. 
R:Ce mesaj transmit fanilor si cititorilor acestui blog?
A:Le doresc la multi ani, sanatate multa! Prosperitate si sa asculte muzica buna!
Pentru contact ady.jara@impactfm.ro


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)