Treceți la conținutul principal

Runa Ria:"Mi-ar fi placut sa fac armata..."

Runa Ria (Andreea ),frumoasa si talentata artista din Rusia, care a reusit sa cucereasca inimile fanilor cu piese de calitate, ne-a acordat un interviu in exclusivitate.


R:Ce sfat ai pentru cei care sunt la inceput de drum si bat la portile afirmarii?
A:Singurul sfat: daca iti doresti ceva cu adevarat, nu renunta. Chiar daca e greu. Bineinteles, nu totul depinde de noi, dar trebuie sa crezi in tine si sa iti urmezi visul. 
R:Daca nu erai artista, ce meserie ti-ar fi placut sa ai?
A:Mi-ar fi placut sa fiu fotograf, designer, impresar, sau regizor. Dar sincer nu m-am ocupat niciodata si stiu prea putin despre aceste profesii. Am lucrat fotograf si designer, a fost ok, dar am avut o experienta negativa si nu ma mai ocup cu asta. Fotografiez doar pentru mine si prieteni.
R: Ce pasiuni ai si cum iti petreci timpul liber?
A:Timpul liber mi-l petrec de obicei pe internet, pentru ca am foarte multi prieteni din tari straine, apropo majoritatea romani . Vorbesc cu ei zilnic. Ma bucur enorm ca intotdeauna acesti oameni imi sunt alaturi. Nu stiu sa dansez, dar imi place foarte mult belly-dance, e singurul dans care imi iese bine (cel putin asa imi spun cei care m-au vazut dansand :)). Dar stiu ca daca luam lectii eu puteam dansa foarte bine. Si mai am o pasiune. Iubesc arma, uniforma si tot ce e legat de asta. Mi-ar fi placut sa fac armata, dar din pacate nu pot, pentru ca daca ma duc acolo va trebui sa uit de cariera mea muzicala. Asa ca mai bine ma duc in fiecare weekend cu prietenii la airsoft Imi mai place sa calatoresc, dar acum o fac mai rar. Am fost in Angola (Africa) cand eram mica, am petrecut acolo vreo 9-10 luni, si mi-a placut. As vrea din nou sa merg acolo.
R:De curand ai lansat o piesa noua. Cum a fost primita de catre public? Ce suprize le mai pregatesti fanilor tai?
A:A fost primita foarte bine. Momentan pot sa spun ca e cea mai buna piesa a mea Tot am fost intrebata daca o sa mai colaborez cu DJ Vianu. Da! O sa mai lucram impreuna Mai am cateva piese, dar trebuie reorchestrate. Asa ca nu ma opresc, merg inainte, am foarte mult de lucru.
R:Cum arata pentru tine o cina romantica perfecta?
A:Eu sunt o persoana extrem de romantica. Parerea mea este ca tot ce conteaza sunt sentimentele noastre. Eu, daca am inspiratie, pot organiza asa ceva oricand si oriunde. Dar chiar acum in acest moment mi-as dori una clasica: jacuzzi, petale rosii, lumanari parfumate, inghetata cu capsuni si ciocolata, o lenjerie de pat cat mai "provocatoare", etc.. Am si un playlist cu cele mai romantice melodii...
R:Oare cum e sa-ti naufragieze barca dragostei pe o insula pustie si sa nu ai posibilitatea sa te hranesti decat cu dragoste ?
A:Opaaa... Interesanta intrebare. Pai daca persoana iubita e alaturi, o sa gasim iesirea impreuna. Multi nu stiu ce sa faca in asemenea situatii. Aproape pe orice insula poti gasi cu ce sa te hranesti, trebuie sa stii doar unde sa cauti. Dar daca chiar nu gaseam cu ce sa ne hranim si cum sa scapam, ce sa zic..."au trait fericiti pana la adanci batraneti si au murit in aceeasi zi", cam asa se va termina povestea :)) Dar totusi hai sa fim optimisti si sa credem ca am supravietui. Si da, vreau sa mai adaug ca, daca doua persoane care se iubesc au supravietuit intr-o situatie extrema, eu sunt sigura ca o sa fie impreuna toata viata, pentru ca au trecut testul!
R:Povestete-ne o intamplare amuzanta din viata ta de artista.
A:Haha da, stiu una. Odata la sound-check, cand tot clubul era plin de oameni, am picat pe scena, s-a deconectat ceva, muzica s-a oprit si in intuneric s-au auzit doar injuraturile mele. Toata lumea a inceput sa rada, am rosit si m-am ridicat in picioare razand!
R:Un mesaj pentru fanii si cititorii acestui blog.
A:Dragi prieteni, va doresc sanatate, iubiti-va mult, si ca intotdeauna: LOVE, PEACE & MUSIC! Multumesc ca imi sunteti alaturi! Eu si DJ Vianu va asteptam si pe paginile noastre de Facebook: https://www.facebook.com/RunaRiaOfficial si https://www.facebook.com/djvianuofficialpage .
Va pupa Andreea Runa !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)

 

Filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata