Treceți la conținutul principal

Andreias:"Timpul intotdeauna le rezolva pe toate !"

Andreias(Andreias Mihai-Liviu) este un artist si un producator foarte talentat,care a reusit sa cucereasca toate topurile nationale si internationale, cu piese de calitate precum "Mademoiselle","Ma Chérie" (ft. Dj Bounce),"Enamorada" (Ft Mister Z),"U Bra bra","Je Samba"(Ft Dj Dark & Shidance).Are un caracter deosebit si a reusit sa se faca remarcat  în muzica romanească, prin timbrul sau unic.Artistul a avut amabilitatea sa ne acorde un interviu foarte interesant în exclusivitate.

R:Ce parere ai despre industria muzicala din Romania?Ce sfat ai pentru cei care sunt la început de drum și bat la porțile afirmării?
A:Va salut cu drag, prieteni!Pot spune ca stam bine la capitolul acesta,suntem un popor talentat, suntem eficienti si am dat ora exacta in muzica internationala... nu stam bine insa la capitolul promovare... din pacate se bate moneda numai pe cei consacrati sau se incearca cu toate fortele mentinerea lor pe piata ! Inca suntem adeptii efectului de turma si nu avem curajul sa punem punctul pe I ! Cred ca industria muzicala romaneasca se va prabusi incet, daca nu se va face loc si celor novici... nu sunt rau, dar pot spune ca aici trebuie sa fii neaparat papusa Barbie sau Mr.Patratele ... Sfat? sa retineti un lucru,daca speranta nu moare niciodata merita sa incerci!Eu am sacrificat aproape tot:familie,cariera... pot spune ca imperiul meu s-a prabusit pe moment, dar a renascut... pui la pamant  totul cu buldozerul si incerci sa construiesti ceva nou.Atentie insa, la jungla care  trebuie traversata,pare ea frumoasa si verde,dar pericolele sunt la tot pasul!!! Portile afirmarii?Baieti eu va spun cu mana pe inima, cu siguranta va trebuie o doza de nebunie:)...dar eu va incurajez sa incercati, numai si numai daca va doriti sa faceti asa ceva,daca intr-adevăr iubiti muzica cu adevarat, sunt sigur ca sansele de reusita vor fi mari !
R:Daca nu erai artist, ce meserie ti-ar fi placut sa ai?
A:Toata viata mea am visat sa am un bistro... haha poate o sa radeti... si sa fiu bucatar! Da,sa pregatesc mancare clientilor cu toata pasiunea mea,sa ma plimb printre mese si sa fiu apreciat si salutat!Nu tind catre un restaurant mare,ci unul mic cu cateva mese unde oamenii sa vina, sa serveasca cu drag mancarea pregatita de mine,unde intr-un colt sa stea un acordeonist cu o armonica veche,iar eu rosu in obraji si cu zambetul pe buze seara cand se da stingerea, sa ma bucur de munca istovitoare si frumoasa pe care am prestato in ziua respectiva :)Sa ma urc pe o bicicleta,ca in Paris sau Milano si sa plec acasa vesel!!!
R:Cum a fost aceasta vara pentru artistul Andreias?
A:Da,plina plina de peripetii si cu bune si cu rele si cu satisfactii... in primul rand am iesit la rampa si multumesc tuturor pentru sustinere! Am lucrat mult, dar nu regret nici macar o secunda din vara asta... bine,vreo doua, trei, bai la mare au fost... se putea sa lipsesc eu de acolo? haha... pe la pescuit,gratare cu prietenii, dar si munca acasa, fara artistul Andreias...ca tot omul:gradina,o constructie... stiti cum se spune,acasa esti acasa!!!
R:De curand ai lansat un clip nou la hitul"Mademoiselle"... Cum a fost primit de catre public?Ce suprize le mai pregatesti fanilor tai?
A:Publicul a fost incantat,au apreciat ideea clipului, am fost felicitat si am avut si cateva critici,dar eu zic ca este foarte ok!S-a cunoscut mana maestrului Miser Z si celor din trupa de dans Trouble Crew, este meritul nostru, intregii echipe Lions Beat !!! Dj-i au sarit imediat in ajutorul meu,sunt multumit si le multumesc si lor pentru promovare. In curand voi filma clipul urmatoarei melodii la mijlocul lunii Octombrie.Este o piesa de club cu un titlu sugestiv... sunt sigur ca voi atrage atentia intr-un mod placut!
R:La ce te uiti prima data la o femeie?Cum arata pentru tine o cina romantica perfecta?
A:La zambet si la luminitele din ochii ei,restul este mama natura sa spunem asa,fabricata de multe ori sau naturala !!!O cina romantica pentru mine trebuie sa fie precum un tablou de Van Gogh... expresiva,linistita si daca se poate sub cerul liber!
R:Oare cum e sa-ti naufragieze barca dragostei pe o insula pustie si sa nu ai posibilitatea sa te hranesti decat cu dragoste ?
A:Te resemnezi si astepti cu calm ziua in care vei putea sa te hranesti din nou cu dragoste... fie ea sub toate formele de consum !Timpul intotdeauna le rezolva pe toate !
R:Povestete-ne o intamplare amuzanta din viata ta de artist.
A:Eram in 2001,ne indreptam catre un eveniment,intarziasem si deja primeam telefoane de la organizatorii ingrijorati.Ne-am gandit sa ne schimbam pe drum, asa am si facut... aveam o masina normala cu care ne deplasam,ne-am pus pe marginea drumului sa ne aranjam... masina nu a fost asigurata si bineinteles ca s-a dus la vale si iata cum alergam noi in chiloti dupa masina sa o oprim!!! hahahaha rad si acum si il mai tachinez pe colegul meu din acea perioada, chiar si in ziua de azi... cand parcheaza ii zic:"Prietene,sper ca nu mai alergam dupa ea!" Da, frumoase peripetii!
R:Un mesaj pentru fanii si cititorii acestui blog.
A:De fiecare data cand fac cate ceva ma gandesc si la voi... este purul adevar,chiar si acum va vad pe fiecare in parte, pe unii in fata calculatorului,altii pe afara in fata blocului,ceilalti la petreceri si in cluburi..Trebuie sa ma interpun si sa ma pun in locul fiecaruia,pentru ca asa este cinstit si onest fata de voi...cu ce altceva sa vin in fata voastra ?Incerc si eu pe cat posibil sa va multumesc si sa va incant asa cum pot,restul nu mai conteaza, daca voi santeti fericiti si impliniti, eu nu ma pot declara, decat implinit prin voi si alaturi de voi! Va iubesc foate mult, va doresc sa aveti rabdare cu mine si sa ma apreciati, iar eu am sa ma hranesc in continuare cu urarile de bine venite din partea voastra, asa cum am mai spus! Ca de fiecare data,trag cortina... si astept din nou sa mi se strige numele... Toate cele bune, ANDREIAS va iubeste !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Seriale europene care merita vazute in aceasta viata

Seriale care ne-au marcat copilaria si adolescenta

Alte filme si seriale asiatice care merita vazute in aceasta viata (partea 1)